ספסלים מעץ למקלחת

ספסלים למקלחת

ספסלים מעץ למקלחת יכולים להישמע לכם בהתחלה כמו רעיון גרוע, הרי במקלחת יש לחות גבוהה מאוד ומים ישירים על הרהיטים והעץ הרי לא מסתדר עם מים. עם זאת יש לא מעט ספסלים מעץ למקלחת וזה הזמן להבין למה צריך אותם, כיצד הם לא ייהרסו ואלו ספסלים יתאימו גם לכם.

למה צריך ספסלים למקלחת?

ספסלים למקלחת יכולים להיות פתרון נהדר למגוון רחב של בעיות. בטח יצא לכם כבר להיכנס למקלחת עם נעליים והבנתם שעשיתם טעות מאוחר מידי כאשר אתם כבר בלי חולצה ורוצים להיכנס למקלחת בלי לצאת מהחדר שוב. במצב כזה את צריכים לחלוץ את הנעליים בשיווי משקל והיה נחמד אם היה לכם ספסל נחמד לשבת עליו. בסופו של דבר הספסלים שתרכשו למקלחת יכולים להיות מעולים וכך תוכלו לשבת עליהם, להניח עליהם בגדים או לעשות איתם כל מה שתרצו. במקרים מסוימים הם יכולים להיות פשוט חלק מהעיצוב ואפשר אפילו להניח עליהם פריטי נוי שונים.

האם העץ מתאים למתאר מימי?

השילוב בין עץ למים הוא לא שילוב מתאים אך חשוב שלא להכליל ולחשוב שזה כך באופן גורף. יש לא מעט עצים שיסתדרו עם הגשמים באופן יוצא דופן ואין באמת הבדל בין מי הגשמים למים שייצאו מהטוש במקלחת שלכם. יש עצים שגדלים ביערות גשם, כמו למשל עץ האיפאה הברזילאי, והם רגילים למתאר לח ומימי. כמו כן יש מגוון רחב של ספסלים מעץ למקלחת שיש להם ציפוי נוגד מים כך שזו באמת בעיה. ספסלים ממתכת במקרה זה, שנחשבים לעמידים יותר באופן כללי, יהיו הרבה פחות עמידים מהם.  

אלו ספסלים יתאימו למקלחת?

ספסלים קטנים יתאימו למקלחת בעיקר בגלל שבדרך כלל במקלחת אין הרבה מקום. יש ארון שבדרך כלל יש בו כיור ולעתים יהיה עוד ארון, וזאת בנוסף למקלחון ואולי לכמה מדפים. מבחינת צבע הספסל זה משתנה מאוד לפי הצבעים הדומיננטיים במקלחת. יחד עם זאת יש לבחור ספסלים בגובה המתאים, לעתים הספסלים יהיו נמוכים מידי עד שלא יהיה נוח לשבת עליהם. חשוב לבדוק את איכות הספסלים, האם יש עליהם אחריות והאם הם יציבים ובטוחים מספיק.

ספסלים למקלחת

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top