עקבו אחרינו

פשיטות רגל – איך עושים את זה נכון

הליכי פשיטות רגל קשורים בהליכים של חדלות פירעון בעיקר עבור אנשים פרטיים. ההבדל בין הליך זה לבין חברות זה כאשר חברות מדברות על פשיטת רגל, ניגשים איתם למשימת פירוק חברות או תאגיד.

האם אתם חושבים שיש לכם את כל הנתונים הקשורים בפשיטת רגל? אם כך, יש כמה יתרונות וחסרונות שכדאי שתכירו במסגרת זו.

מהם היתרונות של פשיטות רגל מול עורך דין ובכלל?

מבין כל התהליכים, הליך של פשיטות רגל מביא יתרון אחד ברור והוא תחת כל החלטה של בית המשפט שמורה לסיים את כל העניינים עם החייב בזכות צו ההפטר שבעקבותיו הוא יקבל פטור מכל מיני תשלומים או חובות.

מהן המטרות של הליך פשיטת רגל?

המטרה העיקרית כמו היתרון העיקרי הוא לסייע לאדם החייב לחזור לחיים נורמטיביים, הפעם ללא חובות. כאמור, באמצעות הליך זה יתאפשר לו להתחיל מחדש את החיים והפעם ללא רדיפה מצידם של גופים או נושים שעדיין לא קיבלו את כספם.

כמו כן, כחלק מהמהלך הזה יינתן לאדם אפשרות לבצע כינוס נכנסים וזאת במטרה לספק לנושים את מה שמגיע להם וכך להוריד מהחייב ולו מעט את הנטל.

כאמור, הקיום של הליך פשיטת הרגל הוא לעצב מחדש את החיים הכלכליים של האדם החייב ולהגיע להסכמה בין היתר עם הנושים וכל מי שיכול לקבל משהו מהחוב.

בגדול, להליך של פשיטת רגל רצוי להיכנס רק עם גורמים מוסמכים כמו עורכי דין בעלי ידע בתחום שאחרת, התהליך יכול ללכת לאיבוד ולאבד את המטרה העיקרית.

איך מטפלים בענייני הוצאה לפועל?

עורך דין לענייני פשיטות רגל הוא האדם הטוב ביותר כדי להתנהל נכונה מול כל הרשויות וביניהם גם גוף הוצאה לפועל. במעמד הזה, יגיש העורך דין את כל המסמכים ואף יבטל הליכים מסוימים כך שהחייב יוכל לחיות בכבוד וללא חשש.

לכן, אם יש לכם תיקים פתוחים או חובות שתרצו לסגור, רצוי כי את הליך ההוצאה לפועל תעשו מול גורם מוסמך שמבין עניין ויש לכם לא מעט המלצות על הצלחותיו.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top