עקבו אחרינו

מערכות ספא מחיר – במה זה תלוי?

יותר ויותר אנשים בישראל, מעוניינים לשפר את איכות חייהם ולתגמל עצמם בשל כמות השעות המופרזות שהם מבלים במשרד, העבודה הקשה  והרצון העז לבלות את שעות הפנאי ואת סופי השבוע בבית בפינה נעימה וחמימה. בשל זיהוי הצורך הזה להתפנק, להנות, להשתחרר מהיום העמוס, הלחוץ ורווי המשימות החלו חברות רבות לייצר מערכות ספא ביתיות בכדי לאפשר לאותם אנשים לסיים את היום באמבט ג׳קוזי מפנק שיאפשר לשכוח מכל לוח הזמנים העמוס הזה. השאלה היא כמה עולה הפינוק הזה? האם כולנו יכולים להרשות את זה לעצמנו ומה משפיע על המחיר של אותן מערכות ספא ביתיות.

סאונה, ג׳קוזי או שניהם?

יש אפשרות לבחור בין שהייה בסאונה, שהייה באמבט ג׳קוזי או לשלב את השניים. כמובן, שאם תבחרו את השניים, תיאלצו לשלם הרבה יותר, זאת משום שמדובר במערכת הפעלה ייחודית הדורשת תכנון והקמה. אם אין ברשותכם את האמצעים הנדרשים, תוכלו לבחור רק באחד משני הפינוקים המועדפים עליכם.  לכל אחד מהם יש יתרונות משלו. בסאונה ניתן לשכב ולהירגע בעוד בג׳קוזי ניתן אך ורק לשבת. בנוסף, הזמן שאפשר להיות בסאונה מוגבל בשל המלצות רפואיות. גם בג׳קוזי לא מומלץ לבלות יותר מדי זמן, אך היכולת של הגוף לספוג את המים החמימים גבוהה בהרבה מאשר את האדים המתקבלים מהסאונה. בנוסף, חומרי הגלם מהם מיוצרים השניים משפיעים גם הם בצורה משמעותית על המחיר. באמבט ג׳קוזי לדוגמא, הגודל גם הוא מהווה פקטור עיקרי. יש אמבטי ג׳קוזי לזוגות שמחיריהם בהחלט סבירים בעוד המחיר של ג׳קוזי ל5 או 6 אנשים, יעלה בהתאמה. מערכת ההפעלה, כמות ועצמת הזרמים גם הם יהוו השפעה ניכרת על המחיר.

גורמים נוספים שישפיעו על המחיר

  • יצרן – כמו בכל מוצר בעולם, ליצרנים שונים מחירים שונים.
  • אחריות – ככל שהחברה מספקת יותר זמן אחריות, כך לרוב המחיר יעלה.
  • קבוע או מתנפח – יש אמבטי ג׳קוזי מתנפחים שמאפשרים גם לאנשים שאין באפשרותם להוציא עשרות אלפי שקלים על אמבט ג׳קוזי להנות מהפינוק היומי הזה.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top