עקבו אחרינו

מבצע פרסום בלינקדאין

פרסום בלינקדאין

בעבר הלא כל כך רחוק פרסום היה מבחינתנו שימוש במדיות כמו העיתונות והטלוויזיה אך בעשר שנים האחרונות הבינו המשווקים, החברות הגדולות, העסקים הקטנים וכל מי שמתעסק בפרסום שעתיד הפרסום הוא באינטרנט, היכן שניתן למצוא את מירב הטראפיק.

ואיפה נמצא רוב הטראפיק באינטרנט? נכון, ברשתות החברתיות.

עסקים רבים, קטנים כגדולים נוטים להשקיע את רוב הזמן שלהם באינטרנט בשיווק דרך הרשתות החברתיות כאשר הם מתמקדים בדרך כלל בעד שלוש רשתות חברתיות,  רוב השיווק מתמקד כמובן ברשת הפייסבוק והרשת המקצועית לינקדאין כאשר לעיתים בוחרים בחברות עוד רשת חברתית אחת נישתית, בהתאם לפרופיל וענף העסק כמובן.

כיום ישנם מאות רשתות חברתיות ברחבי רשת האינטרנט ולכן יש לבחור בקפידה באיזו רשת אנחנו משקיעים את מירב המאמצים לשיווק ונטוורקינג..

בעבר הניחו כי רוב הפרסום בלינקדאין הוא בנוגע למשאבי אנוש וחיפושי עבודה אך אין הדבר נכון וכיום ניתן למצוא בין המפרסמים בלינקדאין מנהלי שיווק, בעלי עסקים קטנים וגדולים.

עיקר הפרסום בלינקדאין שלא מתעסק במאשבי אנוש וגיוס כח אדם מתרכז בעיקר בתחום ה-B2B כלומר, שירותים של עסקים לעסקים אחרים כגון שירותי ייעוץ אסטרטגי, שירותי ראיית חשבון, שירותים משפטיים, שירותי בנקאות עסקית ועוד.

סוג הפרסום הזה מאוד נפוץ ברשת החברתית המקצועית לינקדאין היות ומעל 50% מהמשתמשים הרשומים ברשת הזו הינם מנהלים בחברות מדרג ניהול הביניים ומעלה, כולל דרג ניהול בכיר וסמנכ"לים והיות ומדובר באלו שמקבלים את ההחלטות בפועל, הבינו עסקים רבים כי לאור התנועה הרבה של אותם מקבלים החלטות ברשת לינקדאין כדאי להם לפרסם שם את השירותים שלהם.

היתרון בפרסום בלינקדאין הוא שהשימוש בו הוא אפקטיבי תודות לגישה הנוחה לאותם מנהלים מקבלי החלטות בחברות השונות בעוד שמקביל אותם מקבלי החלטות יכולים לסקור את הפרופיל העסקי של אותם מפרסמים ולהחליט לגבי עבודה איתם.

רצוי לעלות מודעות בזמנים כאשר יש מבצע פרסום בלינקדאין של חבילת פרסום כדאית או אפילו לבדוק אם ישנו מבצע של פרסום בלינקדאין על ידי חברה חיצונית אשר מתמחה בפרסום ברשת זו שכן כמו כל נישת פרסום גם פרסום בלינקדאין הוא מקצוע שלעצמו ועליו להיות מקצועי.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top