עקבו אחרינו

כיצד לשלוח אנרגיית ריפוי לאחרים

ריפוי

בימים אלה שבהם יש צורך לשמור על מרחק פיזי מאחרים, חשבתי שעשוי לסייע לכם אם נעבור על כמה יסודות בנושא שליחת אנרגיה לאחרים מרחוק.

לסוגים שונים של ריפוי אנרגטי ומסורות רוחניות שונות יש טכניקות שונות במקצת לשליחת אנרגיה ריפוי, אך אבן היסוד של כולם זה כוונה.

תפילה עבור מישהו היא סוג של שליחת אנרגיה ריפוי. כך גם שליחת איחולים טובים בצורה מנטלית. קווייקרים אומרים שהם "מחזיקים מישהו באור". אם יש לכם מסורת רוחנית, אני ממליצה להשתמש בצורה של שליחת אנרגיית ריפוי המוכרת לכם.

אם לא, הנה טכניקה שאפשר לנסות:

כיצד לשלוח אנרגיית ריפוי

  • שבו במקום שקט ובצעו מדיטציה או קרקע / מרכז / הפכו לדוממים. דמיינו את עצמכם מוקפים באור לבן.
  • התכוונו לפעול לטובתו הגבוהה ביותר של האדם הנדרש. אל תציינו תוצאה מסוימת – איננו יכולים לדעת מה באמת הטוב ביותר עבור האחר.
  • הדליקו נר, צלצלו בפעמון או בצעו פעולה אחרת שתאפשר לכם להגדיר התחלה וסוף לסשן שלכם.
  • עצמו את העיניים ודמיינו את האדם שאליו תרצו לשלוח אנרגיה (קל לי יותר לדמיין מישהו בתנועה מאשר דומם); או לקבל תחושה מורגשת שלהם; או אם הם פחות מוכרים לכם, פשוט תחשבו על שמם. דמיינו או הרגישו במצב של שביעות רצון שלווה.
  • שלחו כוונה לתמוך ולהגביר את הדבר הטוב ביותר להם. דמיינו אותם מוקפים באור לבן. החזיק אותם באור זה כל עוד אתם מרגישים שזה נכון.
  • לסיום הסשן, פקחו את העיניים. קחו נשימה עמוקה והתמרכזו מחדש. שימו לב לנשימה שלכם ולתחושות שאתם חווים. כבו את הנר או צלצלו בפעמון.

כמובן, ישנן דרכים רבות אחרות בהן תוכלו לשלוח אנרגיית ריפוי. לא צריך לעקוב אחרי נוסחה. סמכו על עצמכם.

באופן כללי, עליכם לקבל אישור של מישהו לפני שתשלחו אליו/ה אנרגיית ריפוי. עם זאת, זה בסדר לשלוח אנרגיה כללית בלי לשאול. כמו כן, יש זמנים שזה פשוט לא מעשי לשאול. לדוגמה, כשאני עוברת ליד תאונת דרכים או כאשר אמבולנס עובר לידי, אני שולחת במהירות אנרגיית ריפוי לכל המעורבים. אני שומרת את זה כללי ולא מפרטת – שולחת אנרגיה לטובתם הגבוהה ביותר.

ככל שכוונתכם אינדיבידואלית ואישית יותר, וככל שסשן הריפוי נרחב יותר, כך חשוב יותר לבקש רשות. שכל ישר הוא המפתח כאן.

אגב, שליחת אנרגיה לאחרים לטובתם הגבוהה ביותר עוזר לשולח כמו גם למקבל. וזה לא יכול להזיק.

באהבה, אנה

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top