עקבו אחרינו

בחירת עורכת דין מגשרת בחיפה

עורך דין מגשר

כדי לבצע בחירה מושכלת של עורכת דין מגשרת בחיפה, חשוב להבין היטב את התחום ואת היכולות המקצועיות של מגשרים.

אילו כישורים חשוב לחפש אצל עורכת דין מגשרת בחיפה?

כישורים מתייחסים לכמות וסוג ההכשרה, ההשכלה והניסיון שיש למגשרת. למגשרים פרטיים רבים, ולרוב המגשרים שעובדים או קשורים לארגונים ולתוכניות גישור, יש את ההכשרה או הניסיון הדרושים.

תוכניות גישור עצמאיות רבות מציבות תקני משלהן להכשרה או ניסיון שנדרש מהמגשרים. כך, מרכזי גישור קהילתיים דורשים במקרים רבים מאנשי המקצוע שעובדים איתם להשלים כמות מסוימת של הכשרת גישור לפני הטיפול בתיקים.

ניסיון עשיר בתחום

עורכת דין מגשרת בחיפה שתבחרו לעבור אצלה את תהליך הגישור צריכה להיות אשת מקצוע שיש לה הכשרה וניסיון וסטנדרטים אתיים בתחום, והיא צריכה להיות מסוגלת לענות על שאלותיכם לגבי רמת ההכשרה והניסיון שלה.

למרות שאין דרישה רשמית לסוג ההכשרה או רמת השכלה או ניסיון בעבודה כדי להצליח בתחום. מגשרים מצליחים רבים מגיעים מרקעים רבים ושונים. הכשירות תלויה בחלקה בהקשר של הסכסוך ובציפיות הצדדים.

הצלחה בתהליך הגישור

הצלחה בתהליך הגישור תלויה גם בשאלה אם בחרתם עורכת דין מגשרת בחיפה שיש לה את התמהיל הנכון של מיומנויות נרכשות, הכשרה, השכלה, ניסיון ויכולות טבעיות כדי לסייע בפתרון המחלוקת הספציפית. מיומנויות ויכולות חשובות כוללות ניטרליות, יכולת לתקשר, יכולת הקשבה והבנה ויכולת להגדיר ולהבהיר נושאים.

חשוב לדבר עם המתווכת באופן אישי או בטלפון, ולסביר בקצרה את מצבכם. במהלך השיחה, יש לבחון את המיומנויות הבינאישיות והמקצועיות של המגשרת. תכונות המצויות במקרים רבים אצל מגשרים יעילים כוללות ניטרליות, יציבות רגשית ובגרות, יושרה ורגישות.

מומלץ לבחור עורכת דין מגשרת בחיפה שיש לה גם כישורי תקשורת מילוליים ולא מילוליים הולמים, יכולת הקשבה, יכולת להגדיר ולהבהיר נושאים, ויכולת פתרון בעיות.

החלטה על מטרת הגישור

מומלץ לחשוב על המטרות שאתם מעוניינים להשיג מתהליך הגישור. האם אתם מעוניינים שהמגשרת תציע אפשרויות על מנת לסייע בהגעה להסכמה? או שאתם מעוניינים במגשרת שמתנגדת להצעת דעות, על מנת שהצדדים ירגישו אחראים להסכמתם?

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top