עקבו אחרינו

עבודה לסטודנטים במרכז

עבודה לסטודנטים במרכז

לא פשוט להיות סטודנט בישראל, במיוחד כאשר עלינו מצד אחד לממן את התואר או הקורס ומצד שני עלינו לסגור את החודש ולהתמודד עם כל ההוצאות החודשיות – שכר דירה, חשבונות חשמל,  מים, ארנונה, תיקונים לא צפויים, קניות, יציאות, הוצאות רכב ועוד. לכן עלינו לאתר עבודה לסטודנטים במרכז, בצפון או בדרום שתאפשר לנו מצד אחד להתמיד בלימודים, לבצע את כל העבודות והמשימות בזמן, להתמודד עם המבחנים ולהגיע להרצאות ומצד שני תסייע לנו לעמוד בכל ההוצאות הללו. אז אילו עבודות לסטודנטים ניתן למצוא במרכז?

  • משרות בתום ההסעדה- מלצרים, ברמנים, מארחות ואחראי משמרת נחשבות לבין המשרות הכי מומלצות עבור סטודנטים. משרות אלו מאפשרות לנו לעבוד במשמרות גמישות – יום או לילה וכך לתכנן את הזמן בצורה המיטבית. בנוסף, כל אותן משרות מספקות לנו סכום כסף שהוא מעל הממוצע ולכן אנו יכולים לעבוד פחות שעות ולהרוויח יותר. מכיון שמדובר במשרות גמישות המאפשרות לנו להחליט מתי אנו עובדים יותר ומתי פחות, ניתן לשלב אותן עם תואר ראשון, תואר שני, לימודי פסיכומטרי או קורסים מקצועיים.
  • משרות בתחום המכירות – גם משרות מכירתיות הן משרות שלרוב מתבצעות במשמרות אותן קובעים כשבוע עד שבועיים מראש. היתרון של עבודה בתחום המכירות בא לידי ביטוי בכך שמצב אחד אנו נהנים משכר בסיסי גבוה ומצד שני מקבלים בונוסים ואחוזים נוספים על מכירות מה ששוב משדרג לנו את המשכורת ומאפשר לנו לעבוד פחות, להרוויח יותר ולהתמודד עם מירב המשימות שלנו כסטודנטים.
  • משרות בבתי מלון, אבטחה, חנויות בקניון – גם אלו נחשבות למשרות פופולאריות עבור סטודנטים שמאפשרות עבודה גמישה, בשעות נוחות עם צ׳ופרים על שעות נוספות, עבודה בסופי שבוע, חגים ולילות. בחלק מהמשרות הללו מקבלים גם כן בונוסים על מכירות.

היתרונות של עבודה בזמן לימודים

מחקרים מראים כי סטודנטים המשלבים עבודה בזמן הלימודים מצליחים לנהל את הזמן שלהם בצורה טובה יותר, לומדים איך להתמודד עם לחץ טוב יותר מאחרים ואף מגיעים לתוצאות טובות בלימודים בהשוואה לסטודנטים שלא צריכים לעבוד או בוחרים שלא. לכן, גם אם קשה, נסו לראות את חצי הכוס המלאה ולתכנן את הזמן שלכם כמו שצריך.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top