עקבו אחרינו

ציפוי ננו קרמי לרכב

ציפוי ננו קרמי לרכב

כל הסיבות לבחירה בציפוי ננו קרמי לרכב שלכם

נכון, השקעתם ברכב שלכם כבר לא מעט. בקנייה שלו, בשדרוג שלו, ברכישת אביזרים משלימים ואפילו בניקיון שלו אתם משקיעים לא מעט כספים ומאמץ. אז למה להשקיע עוד הוצאה על ציפוי ננו קרמי לרכב שלכם? כי זה פשוט משתלם!

ציפוי ננו קרמי, הינו ציפוי מיוחד המייצר שכבת הגנה ייעודית לרכבים. הציפוי יכול להימרח הן על הצד החיצוני של הרכב והן על צידו הפנימי כשלשכבת ההגנה יש מטרה אחת בלבד, להגן ולשמור על הרכב שלכם לכמה שיותר זמן.

איך זה קורה בעצם?

במריחת חומר ציפוי מיוחד הנקרא ציפוי ננו קרמי לרכב, נוצרת שכבה אטומה אשר מכסה את המשטח עליו היא נמרחת. השכבה הזאת, היא כמו שכבה נוספת של צבע לרכב שלכם, רק שהיא שקופה לגמרי ובזכות החומר המיוחד שממנו היא עשויה, היא מייצרת איטום מלא לשכבת הצבע של הרכב שלכם ובכך, שומרת עליו מפני נזקים שונים כמו פגיעה בצבע, פגעי מזג אוויר, מזיקים, קרינת שמש ועוד.

מה אתם מרוויחים ממריחת ציפוי ננו קרמי לרכב שלכם?

שמירה על שכבת הצבע  – צבע רכב, נוטה לדהות עם הזמן ולהיפגע מסיבות שונות. נכון, ככל שהשנים מתקדמות, צבעי רכב הולכים ונעשים עמידים יותר וטובים יותר, אך גם הצבע הטוב ביותר, בחשיפה גבוהה לשמש, בימים ארוכים של רטיבות ולחות ובחשיפה למזיקים שונים ולצמחים שונים שהרכב עומד תחתם, יכול לדהות וכשזה קורה, זה מבאס מאוד ובעיקר, יקר מאוד לתיקון ולשחזור הצבע המקורי.

שימוש בשכבת ההגנה של הציפוי הננו קרמי, שומרת על צבע הרכב שלכם לאורך זמן ומונעת כמעט לגמרי את הדהייה של הצבע ואת הפגיעה בו כמעט לחלוטין. היא חוסמת את קרני השמש, חוצצת בין צבע הרכב לבין צמחים שפוגעים בשכבת הצבע ואף לא נותנת ללחות ולפגעי מזג האוויר להתקרב אל צבע הרכב שלכם.

לסיכום, מריחה של שכבת ציפוי ננו קרמי לרכב שלכם אמנם עולה כסף, אך השקעה זו יכולה לחסוך לכם כסף רב בעתיד על חידוש הצבע, על תחזוקה ואפילו על ניקיון של הרכב. מאוד משתלם.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top