עקבו אחרינו

ניקוי חלונות בבניינים רבי קומות

ניקיון חולונות בבניינים גבוהים

יש לנו יותר מ -15 שנות ניסיון

יעדים גבוהים הוא הבחירה הטובה ביותר לביצוע ניקוי חלונות בגובה בתל אביב והמרכז. אנו עובדים על כמה בניינים גבוהים מאוד

צוות הניקיון שלנו יודע שבניינים מצוחצחים ומבריקים מביאות עימם גישה בהירה ושמחה מהאנשים. שמורו על עובדיכם מרוצים על ידי הצגת נופים ברורים ללא הפרעה של לכלוכים בנוסף לסביבת עבודה נקייה.

שטיפת חלונות בבניינים גבוהים

גורד שחקים היא מבחינה טכנית בניין עם יותר מ-5 קומות, אבל הם יכולים להגיע לגובה רב הרבה יותר. הבניין הגבוה ביותר בתל אביב והמרכז מונה 72 קומות! זה הרבה זכוכית שצריך לנקות, וכפי שאתם יכולים לדמיין, לא תמיד ניתן להניף ציוד ניקוי מהקרקע לקומות העליונות.

מנקי החלונות המנוסים שלנו מכירים את כל השיקולים המיוחדים ואמצעי הזהירות שיש לנקוט כשמתמודדים עם מבנים גבוהים מאוד. אם הגישה מהרצפה אינה נוחה, הם פשוט יצרו גישה דרך הגג, שם העוגנים יחזיקו את חבליהם בבטחה במקום. ואז הם יכולים לרדת בצד הבניין ולהגיע לחלונות שזקוקים לניקוי. עם ניסיון של למעלה מ -15 שנה, הם מצטיינים בביצוע העבודה בצורה נכונה, במהירות ובבטיחות.

Yeadimg

כל לקוח הוא ייחודי

ב-יעדים אנו שואפים לענות על צרכיו האישיים של כל לקוח בניקוי חלונות בגובה. אנו יכולים להתאים תוכנית תחזוקה שתתאים לתקציב וללוח הזמנים שלכם.

אפשרויות הניקיון השגרתיות שלנו כוללות:

  • ניקוי חד פעמי
  • ניקיון חודשי
  • ניקיון רבעוני
  • ניקיון דו שנתי

אנחנו יכולים לספק את כל מה שאתם צריכים, מתי שאתם צריכים. אנו עובדים גם על בניינים נמוכים ובינוניים במגוון תעשיות. לא משנה כמה נמוך או גבוה הבניין שלכם, המקצוענים שלנו יגרמו לו להבריק!

בטיחות בגורדי שחקים

לחלונות המשרד בבניין הרב-קומתי שלכם דרושים מומחים שהוכשרו בכבלים וטיפוס עם הציוד הנכון, מעליות וציוד לניקוי חלונות. כך אנו מבצעים את העבודה בזמן ובתקציב. בטיחות הצוות נמצאת בראש סדר העדיפויות שלנו, ולכן אנו עוקבים אחר כל ההנחיות ונוקטים בכל אמצעי כדי לוודא שהם לא נפצעים בעבודה.

כמובן, העובדים שלנו אינם היחידים שנמצאים בסכנה במהלך הניקיון. הולכי רגל על הקרקע צריכים להיזהר על מנפילת חפצים במקרה של תאונה. אנו משתמשים תמיד בשילוט כדי לציין שעבודה מתבצעת כך שכולם באזור יידעו.

היתרונות של חלונות נקיים

אתם רוצים להציג את הבניין שלכם ביופיו המיטבי. החלק החיצוני של הבניין הוא הרושם הראשוני שיהיה למבקרים מהעסק שלכם, וכולנו יודעים כמה רושם ראשוני הוא דבר חשוב. אם החלונות שלכם מלוכלכים ומוזנחים, הדבר עשוי להניף דגלים אדומים במוחם של לקוחות פוטנציאליים. אחרי הכל, אם אתם לא מצליחים לשמור על ניקיון החלונות שלכם, אילו דברים נוספים אתם מזניחים? יעדים גבוהים יעזור לכם ליצור רושם ראשוני טוב על הלקוחות העתידיים שלכם.

חלונות רבי קומות נקיים עושים את ההבדל גם באיכות החיים של העובדים שלכם. מחקרים הראו כי אור טבעי מסייע בהעלאת מצבי הרוח ונוטה לגרום לעובדים להיות יותר מרוצים. אם הסביבה חשוכה ומסוחררת, עובדים עשויים לחוש פחות מוטיבציה להיות פרודוקטיביים. לעובדים שלכם מגיע הטוב ביותר

ניקוי חלונות בבניינים רבי קומות בתל אביב והמרכז

ניקוי חלונות בבניינים רבי קומות דורש מערכת מיומנויות מיוחדת. מנקי חלונות פחות מנוסים יכול להוות סכנה בטיחותית לעצמם ולבניין שלכם, אך אנשי המקצוע המנוסים שלנו יודעים בדיוק מה הם עושים. עם תשומת הלב שלנו לפרטים ועם הסטנדרטים הבטיחותיים שלנו, הצוות שלנו הוא הטוב ביותר בשיקום ותחזוקה חיצונית של בניינים רבי קומות.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top