חדרי ילדים מעוצבים

עיצוב חדר הילדים שלנו מהווה נידבח חשוב באווירה שאנו יוצרים עבור האוצר הכי יקר לנו – הילדים שלנו. מחקרים מראים כי חדרי ילדים המעוצבים באופן מחשבתי, המשלבים צבעים רכים המשתלבים בצורה חכמה עם שאר האבזור של החדר תורמים רבות לתהליכים קוגניטיביים ומצמצים הפרעות ויזואליות העלולות לגרום להתפתחות של בעיות קשב וריכוז. חדרי ילדים מעוצבים הפכו להיות שם דבר בתחום העיצוב ורבים מההורים אפילו מוכנים להשקיע בשכירת שירותיה של מעצבת מומחית בכדי להשיג את העיצוב המושלם הן מבחינת האבזור, הן מבחינת הרהיטים שיתאימו לגודל החלל והן מבחינת הצבעים.

חדרי ילדים מעוצבים – איך עושים את זה?

  • מחיר- כמובן שהתקציב הוא פקטור חיוני וחשוב אותו יש לבחון. עיצוב חדר הילדים שלנו מורכב מצבע וטקסטורות הקירות, התמונות או האביזרים שיהיו תלויים, השידה או הארון, המיטה או הלול אלו כמובן תלויים בגיל הילד ובנוסף יש לקחת בחשבון התקציב גם אביזרים נלווים כמו שטיח, שעון, מובייל וכו׳.
  • מעצב אם או בלי – אחרי שחשבנו על טווח תקציבי בו עלינו לעמוד, עלינו לחשוב האם אנו מעוניינים להתייעץ עם בעל מקצוע או לעצב את חדר הילדים בעצמנו. לטענתנו שיקול זה קשור באופן אוטומטי לגיל של הילד. אם אתם מעצבים חדר של תינוק או תינוקת אשר עומדים להיוולד, אתם בהחלט יכולים להיעזר במגזינים ובאתרי אינטרנט, ולעצב את חדר הילדים בעצמכם. לעומת זאת, חדר ילדים שמותאם לילד שעולה לכתה א׳ לדוגמא חייב להתאים לאווירה לימודית ולהשרות על הילד סוג של רוגע, סביבת עבודה נעימה ולכן במצב כזה, כן שווה להתייעץ עם בעל מקצוע.
  • צבעים- לשילובי צבעים יש תפקיד מפתח בעיצוב חדרי ילדים. עדיף תמיד ללכת לא על יותר משני צבעים כדי לשמור על איזון ולא להפוך את החלל למבולגן. צבעים שקטים כמו צבעי גלידה הם או צבעים עם קווים נקיים כמו לבן, שמנת הם הצבעים המתאימים ביותר לחדרי ילדים.

לסיום, יש המון דרכים לעצב את חדרי הילדים שלכם בכל מיני תקציבים. חשוב לזכור שמדובר בחדר זמני יחסית שמשתנה בשלבים ולכן אולי כדאי לשמור על תקציב הגיוני כי בכל כמה שנים הילד גדל ומתבצעים שינויים לא מעטים.

https://www.youtube.com/watch?v=pymzdwXA-Hs

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top