מיטה מתכווננת חשמלית שמתאימה לכל מי שצריך סיוע!

מיטה מתכווננת חשמלית

אין ספק שהתפקיד של מיטה בשמירה על הבריאות שלנו הוא משמעותי מאד. יש לזכור שאנו מבלים לא פחות מארש שליש מחיינו בשינה, ועל כן לבחירה במיטה הנכונה יש תפקיד קריטי. במיוחד הדבר נכון, לאוכלוסיות שמוצאות את עצמן זקוקות לסיוע קבוע בקימה מהמיטה ושכיבה עליה – ובדיוק עבור אוכלוסיות אלו, פותחה מיטה מתכווננת חשמלית. בין השאר, מיטה זו יכולה לשמש בסיס מעולה עבור ציבור הקשישים, החולים, היולדות, ועוד אוכלוסיות נוספות אשר מוצאות את עצמן זקוקות לסיוע בתחום.

מדוע המיטה עוזרת כל כך?

  • בחירה פשטוה בכל תנוחה – קל מאד להפעיל מיטה מתכווננת חשמלית והיא לא דורשת ידע מיוחד. לרוב למיטה יש שלט מיוחד, ובלחיצת כפתור אפשר לשלוט על הזוויות שלה. שימו לב שמדבור גם על הזווית של הראש וגם על הזווית של הרגליים. כך אפשר למצוא את תנוחת השכיבה המושלמת, וגם לעבור בקלות למצב ישיבה אם רוצים – תנוחה מושלמת ונוחה לקריאת ספר, צפייה בטלוויזיה, וכיו"ב.
  • מעבר נוח למיטה – עוד יתרון חשוב של מיטה מתכווננת חשמלית הוא בכך שקל מאד לשכב עליה ובעיקר – לקום ממנה. במיטה רגילה יש בעיה כי צריך להפעיל את שרירי הגוף, והדבר כמובן מקשה על אוכלוסיות שמצבן הבריאותי הוא בעייתי. לעומת זאת, המיטה החשמלית מאפשרת לנו להתרומם בקלות, להביא את הגוף שלנו למצב ישיבה, וכך לקום בקלות מהמיטה. הדבר נכון כמובן גם במעבר למצב שכיבה.
  • הוספת אביזרים – לרוב, אחרי שמתקינים מיטה מתכווננת חשמלית, אפשר גם להוסיף לה עזרים שונים – כמו למשל מעקה מיוחד ששומר על היציבות, מתקני הרמה, וכיו"ב. הדבר משתלב בצורה מעולה עם הבסיס של המיטה!

הפתרון המושלם לכל אחד

אם כן, המיטה המתכווננת כבר מזמן הפסיקה להיות מותרות. עבור אנשים רבים, היא ההבדל בין שינה בריאה ונעימה לבין שינה טרופה – ואתם מוזמנים גם אתם להתקדם!

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top