ריצוף לבית בזול – איך עושים את זה?

יש סוגים שונים ומגוונים של ריצוף לבית. קרמיקה, פרקטים, גרניט פורצלן הם רק חלק מסוגי הריצופים עליהם נדון במאמר הבא, אך הפעם גם נספר לכם כיצד תוכלו להוזיל את הריצוף באופן משמעותי. לעתים, אנו בוחרים לרצף חללים שונים בביתנו בסוגי ריצוף, מה שלעתים יכול לייקר בצורה משמעותית את נושא הריצוף. הסיבה שאנו בוחרים לעשות זאת, היא משום של תמיד הריצוף שמתאים לכניסת ביתנו, למטבח או לסלון, מתאים גם לחדרי השינה או מן הסתם לחדר האמבטיה. אז איזה סוגים ריצוף קיימים?

  • אריחי קרמיקה – הקרמיקה היא החומר הנפוץ ביותר של ריצוף לבית בזול , חדר האמבטיה וגם המטבח. את הקרמיקה מייצרים מחומרים טבעיים, אך בתהליך שהוא תעשייתי לכל דבר. זה החומר שמאפשר לנו להוזיל משמעותית את ריצוף ביתנו. אם נבחר לרצף את רוב הבית בקרמיקה ולא בשיש לדוגמא נהנה ממחיר אטרקטיבי, מראה מהודר ואפשרות לבחור בין קשת רחבה של מרקמים, דוגמאות וצבעים.
  • גרניט פורצלן – זה למעשה סוג של שדרוג אותו עברו אריחי הקרמיקה. אריחי גרניט פורצלן בעלי צבע מט, בשונה מהקרמיקה שנוטה להיות מבריקה. קיימים אריחי גרניט פורצלן במחירים נוחים, ותוכלו להוזיל משמעותית את עלות הריצוף, על ידי ביצוע השוואת מחירים דרך האינטרנט.
  • פרקט- קיימים בשוק שני סוגים עיקריים של פרקטים. פרקטי למינציה שמוזיל את עלות הריצוף, ופרקט טבעי שעלול לייקר אותה. את הפרקט מתקינים על רצפה קיימת, ובמידת הצורה בונים משטח מתאים להתקנת הפרקט. אנשים רבים בוחרים בפרקט לריצוף חדרי השינה, זאת משום שהעץ מעניק תחושה טבעית, חמימה ומשפחתית במיוחד.

תוכלו לרצף את הבית במחיר זול, אם תבחרו בשיפוצניק או קבלן שמבצע עבורכם את כל עבודות השיפוץ, שכן כך יש לו אינטרנט להוזיל לכם מעט בעלויות בנוסף, ספקים ויצרנים של אריחי קרמיקה, פרקטים וגרניט פורצלן ימכרו לכם את הריצוף לפי מטר במחיר סיטונאות וכך תוכלו להנות ממחיר אטרקטיבי במיוחד. זכרו, הדרך שבה תבחרו לרצף את ביתכם, תשפיע על הנראות הכללית של הבית ותקבע בצורה גורפת את הסגנון. לכן חשבו איך אתם מעוניינים לעצב את ביתכם ורק אז בחרו את הריצוף המתאים ביותר.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top