עקבו אחרינו

האם השתל שיער הוא רק לגברים?

השתל שיער

יש מחקרים המראים כי ברפואה מתבצעים מחקרים רבים רק על גברים וכך הרפואה לא נותנת מענה לנשים. זה חבל מאוד מכיוון שנשים הן חמישים אחוז מן האוכלוסייה ומגיע להם שירות רפואי טוב כמו שגברים מקבלים. אנו לא רוצים להתעלם מהצד הנשי ולכן אנו מעלים את השאלה החשובה האם השתל שיער הוא רק לגברים? אם כן אין ספק כי גברים רבים סובלים מקרחת והפתרון הטוב ביותר בשבילם הוא השתלת שיער, אך מה בנוגע לנשים?

אם כן אולי לא מדברים על כך הרבה אך גם נשים רבות סובלות מהתקרחות וזו בעיה המטרידה אותן בדיוק כמו שהדבר מטריד גברים ואולי אף יותר. לכן אנו חייבים לציין כי השתלת שיער היא לא רק לגברים אלא גם לנשים וזו עובדה. אם את מתקרחת כדאי לך לחשוב על האופציה של השתלת שיער ולברר עליה פרטים ואנו מבטיחים לך כי לא תתאכזבי.

אל תבצעו השתל שיער ללא פגישה מקדימה

כמובן שאם אתם מחליטה לבצע השתל שיער או אם אתם מחליט לבצע את ההשתלה זה חשוב מאוד להחליט מי יבצע את ההשתלה. ככל שהמשתיל יהיה יותר טוב כך ההשתלה תהיה יותר איכותית ומקצועית ולכן הנושא הזה הוא קריטי ואסור לזלזל בו.

על רקע זה אנו חייבים לציין כי בשביל לבחור את המשתיל הטוב ביותר אתם צריכים ללכת לפגישה מקדימה אצל המשתיל. אתם יכולים כמובן לבצע את הבדיקה בזום או בטים אך אתם חייבים להבטיח  כי פגישה כזאת תתקיים וזאת בכדי לראות מי יבצע את ההליך ולהבין האם הוא מקצועי והאם אפשר להפקיד בידיו משימה כזה חשובה כמו השתלת שיער.

האם השתלת שיער זה דבר כואב?

עוד שאלה שמעניינת רבים והיא חשובה ביותר היא האם השתל שיער זה דבר כואב? אם כן אם ההשתלה מתבצעת על פי הכללים ועל ידי מומחה אמיתי לא אמורים להיות כאבים מיוחדים בעת ההשתלה. עם זאת כדאי לברר את השאלה הזאת עם הרופא שמטפל בכם ומבצע את ההשתלה ולשמוע ממנו עוד על נושא זה.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top