עקבו אחרינו

אוכל לחתולים בנתניה

אוכל לחתולים בנתניה

אקונה מטטה – החתול שלכם יגיד לכם תודה

אם אתם מגדלים חתול, אתם בטוח אנשים מלאי אהבה. חתולים הם חיה שיכולה להיות מאוד נוחה ונעימה לגידול, בתנאי שהיא מטופלת וניזונה בצורה נכונה ובריאה. אם בסרטים ובסדרות, רואים איך פותחים לחתול קופסת טונה והוא מרוצה, זה לא רחוק מהמציאות. חתולים באמת אוהבים לאכול כמעט הכל וטונה יכולה להיות פינוק נחמד עבורם, אך בחיי היום יום, חשוב שהחתול שלכם יקבל את המזון המתאים והמותאם לו.

מזון חתולים באקונה מטטה

אצלנו באקונה מטטה – חנות אוכל לחתולים בנתניה, תמצאו מגוון רחב של מזונות לחתולים מסוגים שונים, של חברות שונות ומחומרי גלם מגוונים. אנו מקפידים להחזיק מגוון רחב של אפשרויות עבורכם, כך שתוכלו למצוא את המזון הטוב ביותר והמתאים ביותר לחתול האישי שלכם.

מה חשוב לדעת על האכלת חתולים?

כמות המזון – לכל חתול מתאימה כמות מזון אחרת. חשוב מאוד לקרוא כמה אוכל לחתולים כדאי לתת לחתול שלכם בכדי שלא תגזימו. חתולים שאוכלים יותר מדי, ממש בדומה לבני האדם, יכולים לחלות או להשמין ולחתולים, מדובר בסכנה של ממש. תנו לחתול שלכם כמות מדודה של אוכל פעם או פעמיים ביום והשתדלו שלא לאפשר להם לאכול מחוץ להאכלה היומית שלהם.

אל תשאירו אוכל בחוץ בהישג הכפות של החתולים שלכם. לחתולים יש נטייה לאכול כל דבר פתוח שנמצא מולם ובמידה ותשאירו אוכל על השיש שאינו מכוסה ותשאירו את החתול שלכם לבד אתו, סביר להניח שתחזרו לגלות שהאוכל הזה כבר איננו והבלגן מסביב, חוגג. קחו בחשבון שמאכלים שונים שאתם אוכלים, יכולים להיות מאוד לא בריאים ואף מזיקים לחתול שלכם ולכן, הקפידו על האכלה של החתול במזונות חתולים ייעודיים בלבד לטובתו ולבריאותו.

 

התייעצו עם מבינים בתחום – עם המומחים של אקונה מטטה

אם החתול שלכם לא אוכל, לא אוהב את האוכל שלו או שאינכם בטוחים מה נכון לו, אנחנו באקונה מטטה נוכל לסייע לכם בכך. בואו אלינו לחנות בנתניה והצוות שלנו ישמח להציע לכם אלטרנטיבות וטיפים הנוגעים למזון לחתול המתוק שלכם באהבה ובמקצועיות

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top