עקבו אחרינו
  • Home
  • רכב
  • מוסך לסוזוקי בלנו וסלריו

מוסך לסוזוקי בלנו וסלריו

מוסך לףסוזוקי

סוזוקי סלריו: הכירו את היתרונות

לאחר ניתוח מפורט של רכיבי סוזוקי סלריו, המומחים שלנו במרכז השירות של סוזוקי צומת בילו מציגים כמה יתרונות שמגיעים עם רכישת המכונית, ואנחנו יודעים שכרוכשים פוטנציאליים, תרצו להכיר אותם.

המכונית היעילה ביותר בצריכת דלק

הסלריו החדשה מגיעה עם מנוע בנזין חדש מסוג 1.0L K10C, שנמצא על כוח ומומנט בהשוואה לאיטרציה הקודמת. אבל מנוע זה עולה ביתרונותיו על כל מכונית אחרת, בכל הנוגע ליעילות צריכת הדלק.

עם יעילות דלק של עד 26.68 קמ"ש, תוכלו לצאת לנסיעות ארוכים עם פחות עצירות למילוי דלק. ראוי לציין כי יעילות הדלק של הסלריו משתנה ביחס לדגם שתבחרו. לדוגמה, ה- ZXI+ AMT מחזיר צריכת דלק של 26 קמ"ש וה- ZXI+ AMT מציע 24.97 קמ"ש.

מבצעים רכישה מושכלת

המומחים שלנו יסבירו לכם את השיאים והיתרונות של סוזוקי סלריו, אותם תעריכו תוך כדי החלטה על רכישת המכונית, ולאחר הבנת מכלול הדגשים, יהיה לכם את הידע השלם והמקיף על הסלריו החדשה שאתם מתכוונים לרכוש, כך שתוכלו לקבל החלטת קנייה מושכלת.

סוזוקי בלנו: עיצוב פשוט אך יוקרתי

סוזוקי בלנו של היום מיוצרת עם חמש דלתות FWD, ובאולם התצוגה במרכז השירות של סוזוקי צומת בילו תוכלו למצוא את הדגמים המתקדמים. יש שני דורות בלבד של רהב זה, ללא קשר לציר זמן ארוך למדי.

הדור השני של Baleno עוצב מחדש, והוא כולל פגושים מובלטים נוספים, רדיאטור מוגדל חדש, כמו גם עיצוב חדש של פנסי ערפל וחישוקים. רמת האבזור היקרה ביותר כוללת פנסי LED, ועיצוב הפנים של הרכב עבר כמה שינויים קוסמטיים קלים. חיישן חניה אחורי כלול כסטנדרט.

מערכות ההנעה זהות. ההאצ'בק עדיין מצוידת במנוע חסכוני בדלק (5.6 ליטר ל-100 ק"מ בעיר) 1.2 ליטר בנזין עם מערכת כוח Dualjet.

התכונות והעיצוב הפנימי

סוזוקי בלנו החדשה מגיעה עם פריסה פנימית חדשה יותר למראה, עם משטחים אפורים כהים על לוח המחוונים. המראה הכללי כהה וספורטיבי, וזה היה הנושא שנראה גם באוואטר הקודם של רכבים אלו. המומחים שלנו ישמחו לייעץ לכם על בחירה מושכלת של סוזוקי בלנו שתתאים לצרכים, להעדפות ולתקציב שלכם.

מחפשים מוסך מורשה סוזוקי ?

אוטו גיל הם הכתובת

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top