עקבו אחרינו

דלתות מינימל שכמעט כל אחד חולם להתקין בביתו

דלתות מינימל

דלתות מינימל הן טרנד עיצוב פנים פופולרי בשל הפונקציונליות והאסתטיקה שלהן. הן מתאימות להתקנה למטרות הסוואת כניסות שאינן מעוצבות היטב, כתוצאה מפריסה אדריכלית שלא תוכננה כראוי, אבל הן מיועדות גם ליצירת מראה חלק של עיצוב פנים.

בנוסף, זה תמיד נחמד להיות מסוגל להדהים את האורחים שלכם עם התכונה הייחודית הזו. אם אתם זקוקים למעט השראה בעיצוב ובתכנון, הנה כמה רעיונות לדלתות שכמעט כל אחד חולם שיותקנו בבית שלו

דלתות מינימל מחוץ לטווח הראייה לכניסה לחדרי ם

ישנם מספר אלמנטים מפתיעים שנמצאים בבתים עירוניים. ההיבט הראשון שניתן להבחין בו כשנכנסים למטבח של בית עירוני הוא אי משיש לבן ומעבר לחדר שירות דרך דלת זכוכית, שמהווה את אחד מסגנונות העיצוב של דלתות מינימל.

אבל מה שאנשים רבים לא הבינו זה שיש דלת מינימליסטית ממש מעבר לפינה שמובילה לחדר אחר. מלבד כניסה לחידר השירות, אדריכלים משתמשים בחיפוי עץ כדי להסתיר את המעבר לחדר השינה הראשי ואת הכניסה לסלון.

יצירת רושם של הגדלת החללים בבית

החדרים הנסתרים נותנים את הרושם שלבית עירוני יש שטח גדול יותר מכפי שהוא! הפאנלים החלקים מספקים את הזרימה האידיאלית עבור התקנת דלתות מינימל שמשתלבות מבלי להפריע להמשכיות החזותית כפי שדלת רגילה הייתה עושה.

פתרונות אחסון מובנים במסווה של קיר מאפיין

כמעט שלא ניתן לזהות דלת מינימליסטית שנפתחת למקום אחסון. כן, בעלי בתים רבים היו מעוניינים ביצירת ארונות אחסון נסתרים המחופשים לקיר פאנל מאחורי הטלוויזיה העצמאית של הסלון!

דלת סודית המובילה לחדר שינה

בבית עירוני שמתוכנן בסגנון סטודיו, ניתן להתקין דלת מינימליסטית שנבנית בהזמנה אישית ומובילה לחדר אחר. דלת בסגנון זה נראית כמו קיר פאנל במבט מהסלון או מהמטבח. כשתתקרבו, תבחינו כי למעשה מדובר בדלת הזזה המובילה לחדר השינה הראשי של הבית.

למרות הגודל של דלתות מינימאל, התקנתן בבתים עירוניים מאפשרת הסתרת חדרי ארונות מרווחים בצמוד לחדרי השינה. על מנת לחסוך במקום, מעצבים מתקינים דלת מינימליסטית שקופה מזכוכית מהרצפה עד התקרה, שהיא אידיאלית להפרדת חדר השינה מחדר הארונות מבלי להפריע לזרימת ההליכה כפי שתעשה דלת רגילה שמתנדנדת החוצה.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top