עקבו אחרינו

האם מומלץ לרכוש אתרי קניות באינטרנט?

אתרי קניות באינטרנט

הצטרפו לטרנד החם של השנים האחרונות

קניות באינטרנט הפכו לטרנד לוהט בשנים האחרונות. זאת משום שאתרי הקניות באינטרנט הפכו את החיים להרבה יותר קלים ופשוטים, ומאפשרים לקהל הרחב לעשות את מה שהם הכי אוהבים – לקבל את מה שהם רוצים, בלי לקום מהכיסא או הספה. אתרי קניות באינטרנט מציעים מגוון רחב מאוד של מוצרים שונים, החל ממוצרי מכולת ומזון, ועד לבגדים, רהיטים, מוצרי חשמל, ובעצם – כל מה שאפשר לקנות. מאחר והקניות באינטרנט הופכות את החיים להרבה יותר קלים, מדי שנה מצטרפים עוד ועוד קונים חדשים למערך הקניות האינטרנטי, וזהו שוק שרק הולך וגדל.

מה הופך אתר קניות באינטרנט לאתר טוב ואמין?

  • תשלום מאובטח – אחד התנאים הכי בסיסיים שאתרי קניות באינטרנט חייבים להציע הוא תשלום מאובטח. בשביל להקים עמוד תשלום מאובטח יש להיעזר בחברת הגנה אשר תבנה עמוד תשלום אשר מגן על פרטי האשראי של הלקוח ועל פרטיותו. כמו כן, הוספת אופציית תשלום דיגיטלית דרך שירותי התשלום השונים, יכולה גם היא להגביר את רמת הביטחון של הלקוחות בקנייה באתר.
  • משלוחים והחזרות – אתרי קניות באינטרנט הופכים ללא נוחים ולא משתלמים אם הם לא מציעים משלוחים עד הבית בזול. ישנן מצבים כמו בקניות בגדים למשל שמשלוח בדואר רשום יכול להספיק, אבל כאשר מדובר במוצרי חשמל, משלוחים מהסופר, או משלוחים של רהיטים וחפצים גדולים, חובה לספק משלוח לבית הלקוח בכדי למשוך לקוחות, ורצוי מאוד שמחיר המשלוח יהיה כמה שיותר מינימלי וסמלי. כמו כן, יש לאפשר ללקוחות להחזיר את המוצרים ללא עלות משלוח, במידה והם לא מרוצים מהמוצר.
  • מחירים – בכדי שקניות באינטרנט יהפכו למשתלמות, צריך להיות הפרש מחירים בין השוק בעולם האמיתי לבין השוק האינטרנטי. לכן אתרי קניות באינטרנט צריכים להציע פריטים במחירים נמוכים ואטרקטיביים יותר מאשר בשוק הישראלי, בכדי שהלקוחות אכן יעדיפו לקנות שם.

מתי זה משתלם?

רכישת אתר קניות אינטרנטי אשר מאפשר ללקוחות חוויית קניה נוחה וזולה הינה רכישה כדאית. את קניות מסוג זה לרוב יהיה רווחי ומשתלם מאחר והוא ימשיך למשוך אליו לקוחות לאורך זמן.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top