עקבו אחרינו

העלאת עוקבים באינסטגרם

האינסטגרם היא מדיה שיווקית וישנם משרדי פרסום שונים המתמחים בפרסום במדיה זאת, כל הפרסום באינסטגרם מתבסס על מספר העוקבים באינסטגרם.  ברור שאתם רוצים כמה שיותר עוקבים מכיוון שזה מאיץ את החשיפה הויראלית ונותן לכם יותר חשיפה אשר בסופו של דבר תתורגם למכירות. באופן טבעי ישנו שוק פרסום באינסטגרם ואפילו אנשים המציעים שירותים של עוקבים בתשלום או שיטות לא הוגנות להשגת עוקבים באינסטגרם.

אחת השיטות שבהן משתמשים להשיג עוקבים באינסטגרם היא באמצעות חטיפת עוקבים, באנגלית זה נקרא CLICKJACKING. גם אם אתם לא יודעים מה זה, יתכן שפעם נפלתם קרבן לחטיפת עוקבים. חטיפת עוקבים היא אחת השיטות העלובות בהעלאת עוקבים באינסטגרם אך היא ידועה בתור שיטה המביאה עוקבים אמיתיים ולכן ישנם כאלו המתפתים להשתמש בשיטה זו. בשיטה זה אתם ממש נחטפים וירטואלית והופכים אתכם לעוקבים של חשבון מסוים ללא ידיעתם וזה מה שמרגיז בשיטה. גורמים לכם לעקוב אחרי חשבון משתמש מסוים בדרכים מתוחכמות כך שאפילו לא תדעו שעשיתם זאת.

אז איך בעצם חטפים את הקולות שלכם וגורמים לכם לעקוב אחרי חשבונות אחרים ללא ידיעתכם?

בשביל לעקוב אחרי חשבון משתמש באינסטגרם עליכם להקליק על הקישור אשר בעזרתו אתם בוחרים לעקוב אחר המשתמש. אך בוני אתרים ומתכנתים יכולים להשתמש בקישור בצורה סמויה, זה יראה כמו סתם עוד קישור באתר האינטרנט מבחינה ויזואלית אך למעשה זה יהיה קישור שיביא אתכם לעקוב אחרי מישהו באינסטגרם ללא ידיעתכם וללא שום כוונה מצידכם לעשות זאת.

היתרונות והחסרונות של שיטה זו

 

היתרון של השיטה  שהיא בהחלט מביאה להעלאת עוקבים באינסטגרם וכולם משתמשים אמיתיים אשר הופכים  לעוקבים שלכם, אך סלחו לי שאני מתקשה לקרוא לזה יתרון בזמן שכל זה היא הונאה אחת גדולה. החיסרון הוא שבסופו של דבר אתם תגלו שאתם עוקבים אחרי מישהו שמעולם לא שמעתם עליו. אם יש לגם עשרות חשבונות אחריהם אתם עוקבים זה אולי יקח קצת זמן עד שתבינו זאת ולמי שלא עוקב אחרי חשבונות רבים הוא יבין זאת מהר יותר. במוקדם או במאוחר כל מי שנפל קרבן ל CLICKJACKING יתחיל לשים לב שמופיעות לא בפיד תמונות של משתמש לא מוכר. במקרים כאלה ישנם שני תרחישים – האחד שהעוקב יבטל את סטטוס העוקב אך האפשרות השנייה היא בעייתית עוד יותר, העוקב במקרים מסוימים יתחיל לשאול את השאלות ויגיב על התמונות בצורה כועסת. התגבות האלו עלולות לפגוע קשה במוניטין של החשבון ובצדק.

לסיכום מוטב שתחפשו שיטות אחרות להעלאת עוקבים באינסטגרם ולא להשתמש בחטיפת עוקבים.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top