עקבו אחרינו
  • Home
  • בעלי מקצוע
  • חברת ניקיון בחיפה מחירים: כמה עולים שירותי ניקיון בחיפה?

חברת ניקיון בחיפה מחירים: כמה עולים שירותי ניקיון בחיפה?

חברת ניקיון בחיפה

אם אתם מחפשים חברה שתבצע שירותי ניקיון מקצועיים בבית העסק או המשרד שלכם, סביר להניח שאתם תוהים לגבי המחירים והתעריפים שהחברה גובה. מחירי שירותי ניקיון מסחריים יהיו תלויים רבות במאפיינים המדויקים של השירותים שתרצו לקבל, תדירות הניקיון, ומיקום בית העסק שלכם בארץ.

כדי לעזור לכם למצוא את ההערכות המדויקות ביותר של חברת ניקיון בחיפה מחירים בשנת 2022, מאמר זה מציג את המידע שכולל כמה שיקולים שנכנסים לקביעת התעריפים של שירותי הניקיון, על מנת שתוכלו להבין אילו שירותים אתם צריכים ואילו שירותים אינם רלוונטיים לכם.

מחירון ניקיון מסחרי

רשימה זו מציגה את המחירים לניקיון חלל עסקי בהתאם לגודל השטח המסחרי אותו אתם מחפשים לנקות. זה ייתן לכם מושג טוב על עלות הניקיון המסחרית בהתבסס על גודל בית העסק שלכם.

עד 1000 מטר מרובע = 480 ₪.

1000 עד 2000 מטר מרובע = 800 ₪.

2000 עד 3000 מטר מרובע = 1,200 ₪.

3000 עד 4000 מטר מרובע = 1,600 ₪.

4000 עד 5000 מטר מרובע = 2,000 ₪.

מה כלול בניקיון מסחרי?

שירות ניקיון מסחרי בסיסי יכלול בדרך כלל ניקוי אזורים משותפים של חלל משרדי כמו מסדרונות, חדרי ישיבות, חדרי שירותים ואזורי קבלה. מנהלי בתי עסק קטנים יכולים לבחור שירותי ניקיון מקצועיים שכוללים ניקיון של הרצפות וחדרי השירותים בלבד.

ברוב המקרים, עובדי ניקיון אינם מספקים שירותים מטעם חברה מקצועית, אינם מנקים אזורים אישיים של שולחנות עבודה. הם נמנעים גם מניקיון ציוד עסקי יקר כמו מחשבים, מכונות צילום או מכונות משרדיות חשובות אחרות שעלולות להינזק מניקוי שגוי.

לכן חשוב לשכור שירות ניקיון מקצועיים לניקוי ציוד יקר, ולוודא שעובדי הניקיון של החברה מיומנים בטיפול במכונות ומכשירים יקרים.

ניקיון מסחרי יומי

אם אתם מעוניינים לשכור שירות ניקיון מסחרי שמציע שירותי עובדי ניקיון שמגיעים לבית העסק שלכם מדי יום, התעריפים המוצעים על ידי חברת ניקיון בחיפה מחירים יהיו מופחתים, מכיוון שעובדי החברה יעבדו רק כמה שעות מדי יום כדי לבצע ניקיון תחזוקה, ובחלק מהמקרים, או בהתאם לצורך, יוכלו להגיע לבית העסק כל יום לאחר שעות העבודה שלכם.

זה יכול להוות שירות שימושי עבור משרדים שמגיעים אליהם מבקרים, לקוחות וציבור באופן קבוע. כך תוכלו לוודא שהשטח המסחרי שלכם ייראה טוב ככל האפשר, וליצור את הרושם המקצועי ההולם של בית העסק על הלקוחות שלכם.

תעריפי ניקיון מסחרי שבועי

ייתכן שתהיו מעוניינים בשירותי ניקיון פעם בשבוע, בדרך כלל בסוף השבוע לאחר סיום שבוע העסקים הרגיל. לרוב מדובר בניקוי עמוק שיפטר מכל הלכלוך שעלול להצטבר במהלך העבודה.

התעריפים לשירותי ניקיון שבועיים נעים בי 600 ₪ ל-1,000 ₪, בהתאם לצרכי הניקיון וגודל בית העסק שלכם.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top