עקבו אחרינו

נרגעים ומתחזקים עם יוגה בקריות

שיעורי יוגה

אם אתם תושבי הקריות, אתם וודאי מחפשים לגוון את שגרת החיים שלכם, באופן שיאזן את שעות העבודה שאתם משקיעים, חיי המשפחה שלכם ומטלות נוספים. אחד הפתרונות הפופולריים לכך, ולא בכדי, הם שיעורי יוגה בקריות. מדוע כדאי לבצע תרגולי יוגה? ובמה הם יכולים לתרום לכם לשגרת החיים שלכם? אם תכנסו לעולם של היוגה תגלו כיצד הוא תורם לבריאותכם הפיזית והנפשית ומסייע לכם לצלוח את הימים בהצלחה גדולה יותר ובשמחה בלב.

חוסן פיזי ונפשי גם יחד

היוגה, שמגיעה מהמזרח, פרצה לעולם המערבי כבר לפני שנים רבות ומאז היא נחשבת לאחת מהפעולות הגופניות הנדירות אשר תורמות גם לבריאות הפיזית – בכוח ובגמישות שהיא בונה וגם לבריאות הנפשית – בחוסן הנפשי, הרוגע שהיא משרה וההתמודדות עם אתגרים.

היוגה היא מילה גדולה, והיא לא רק אחת. ישנם סוגים רבים של תרגולי יוגה, דינמיים או איטיים יותר. כאלה המתמקדים בנשימה או בהאצת קצב הלב והגברת הסטמינה, כאלה הכוללים גם תרגולים מחשבתיים יותר, או תרגולים פיזיים יותר. לא משנה באיזה סוג של יוגה תבחרו לתרגל, אתם יכולים להיות בטוחים שהיא תתרום לחייכם. זה טבעי שכל אדם יימשך לאופן תרגול אחר, ובאפשרויות הרבות שהיוגה מציעה כל אחד ואחת יכולים למצוא את מקומם.

חיזוק הגמישות והכוח

היוגה משלבת תרגולים רבים הן של גמישות והן של כוח. התנוחות שתתרגלו בשיעורי היוגה יעזרו לכם להאריך את השרירים שלכם, לחזק אותם, וכן לשפר את שיווי המשקל. בתרגולי יוגה מתקדמים תוכלו אפילו לחוות את חוויית שיווי המשקל ההפוכה, כאשר תלמדו להשתמש לא רק ברגליים, אלא גם בידיים כבסיס התמיכה של הגוף שלכם על גבי הקרקע. בשביל בריאות גופנית, ובשביל מניעת פציעות וכאבים, חשוב לחזק לא רק את כוחם של השרירים, אלא גם את הגמישות שלהם, מה שהוכח כמונע פציעות. היוגה תתן לכם את האפשרות לחזק את כלל ההיבטים הפיזיים הללו ואתם תרגישו יותר טוב, עם הגוף שלכם, והיכולות שלו.

חיזוק החוסן הנפשי

היוגה נוצרה בראש ובראשונה כדי לדאוג לנפשו של האדם. היא עושה זאת כמובן דרך הרבה שימוש בגוף, במעבר בין תנוחות, או אפילו השארות בתנוחה אחת (אף הפשוטה ביותר כמו ישיבה), תוך מדיטציה. היוגה עושה שימוש רב בגופם של המתרגלים מתוך ראייה של קשר חזק בין הגוף לנפש. היוגה, תתרום לכם לרוגע, לניקיון המחשבות, ול"ראש מסודר" יותר. היא תפחית את הלחצים של חיי היום יום ותזמן לכם אפשרות "לברוח" מהצרות שלכם, ולהתמקד בכאן ועכשיו במהלך התרגול. כמו קסם, אם תתמסרו לתרגול במהלכו, אתם תשכחו מכל מה שהטריד אתכם לפניו, ובכך תזכו בדקות ארוכות של זמן עם עצמכם, שיעניק לכם כוחות גם להמשך הפעילות שלכם באותו היום וביום למחרת.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top