עקבו אחרינו

הכל על חיפוי זכוכית

חיפוי קיר עשוי מחומר הזכוכית הינו למעשה משטח גדול ורחב בו עושים שימוש במטרה לחפות את הקירות. בחיפוי מסוג זה משתמשים בעיקר לחפות קירות של מטבחים או של חדרי שירותים ואמבטיה. חיפוי זכוכית מעניק לחלל מראה עיצובי דקורטיבי ומיוחד. אנו ממליצים לכם להתייחס לחיפוי הזכוכית כאביזר משלים שיספק לחלל שדרוג עיצובי מהמם.

אחד היתרונות המרכזיים שבבחירת חיפוי זכוכית כחלק מתהליך הבחירה העיצובי טמון בעובדה שניתן לעצב את החיפוי כמעט בכל צבע או מרקם שעולה על דעתכם. יחד עם זאת, כשאתם בוחרים לשנות מעט את הבחירה השגרתית של קרמיקות וחיפויי חרסינה, לא רק שאתם מתאימים את ביתכם לצו האופנה, אלא אתם גם בוחרים במוצר שקל לנקות אותו ומגן על הקירות מפני לכלוך, רטיבות ושאר גורמים שנוטים לפגוע לטווח הארוך בחלל. בנוסף, חיפוי זכוכית אינו מתחבר לקיר עם ברגים או חיבורים מסובכים, קל מאוד להתקין אותו ולכן גם ניתן להחליפו בחדש בכל שלב בחיים. בשונה מחומרים אחרים, חיפוי זכוכית עוברת תהליכים מיוחדת ולכן היא לא נשברת, היא מוגנת וחסומה בפני שברים ולכן יתרון נוסף שהיא מספקת הוא יתרון העמידות.

את החיפוי תוכלו להתאים לפי הגדלים הספיציפיים שמתאימים לחלל האמבטיה או המטבח שלכם. יש חברות שבוחרות להקל עליכם בבחירה ומציעות לכם קטלוג מגוון ורחב של דוגמאות, מרקמים וצבעים. אם מתחשק לכם לקחת את העיצוב צעד אחד קדימה, תוכלו לבחור בחיפוי זכוכית בהתאמה אישית. תוכלו לבחור בין חיפויים סולידיים שיישארו תמיד אופנתיים לדוגמא ללכת על צבעים שמנתיים, חומים או לבנים שתמיד מתאימים כמעט לכל דבר או לחלופין ללכת על צבעים משוגעים ומודרניים, רק קחו בחשבון שעיצובים לא שגרתיים עלולים להוביל לכך שתרצו לשנות אותם תוך זמן קצר.

יותר ויותר אנשים בוחרים לשלב בביתם את חיפויי הזכוכית שכן ניתן בעזרת משחק צבעים לבצע התאמות לפינת הישיבה או לשאר אביזרים הנמצאים במטבח או בחדר האמבטיה וכך ליצור הרמוניה מושלמת של עיצוב. אנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון של דגמים אותם אנו מציעים ללקוחותנו וכך לשדרג את מראה ביתכם באופן ייחודי.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top