מחסן עץ תל אביב

מדוע כדאי לנו לבחור את העצים שלנו ממחסן עץ תל אביב ולא ממחסן אחר? הסיבה הראשונה הוא המגוון הרב שמציע ללקוחותיו מחסן עץ תל אביב כאשר יש לנו עצים העונים לכל הצרכים ולכל הפתרונות שאתם מחפשים. החל ממגוון רב עצים לפרגולה בכל הגדלים השונים, כאשר יש לנו את הגודל הסטנדרטי אך גם גדלים קטנים וגדולים יותר, דרך עצים שמשמשים לדקים וגדרות ועד עצים לבניית רהיטים לבית ולגינה. המגוון הרחב של העצים שלנו כולל עצים מיובאים בכל העולם אשר כל אחד ואחד מהם מתאימים לסוג אחר של פרויקט ולסוג אחר של קו עיצובי תודות לצבעים שלהם.

סיבה נוספת שבגינה כדאי לכם לבחור בשירותים של מחסן עץ תל אביב היא השירות שלנו. המוניטין שלנו הולך שנים רבות אחורה בעיקר בזכות השירות אותו אנו מעניקים ללקוחותינו. החל מהעזרה בבחירת סוג העץ, דרך הטיפול בעץ שכולל את החיתוך שלנו ואת רמת הגימור של העץ ועד ההובלה של לבידי העץ עד בית הלקוח על מנת שיוכל להתחיל את הפרויקט שלו. במהלך הפרויקט אנו תמיד זמינים לשינויים ותוספות בהזמנה שכן אנו יודעים כמה דינמי הם פרויקטים של עבודה בעץ ולפעמים הלקוח צריך תוספת של חומר גלם. אנו במחסן עץ תל אביב יודעים להיות דינמיים ועוד באותו יום או יום למחרת נספק לכם את מה שאתם צריכים על מנת להשלים את העבודה.

הסיבה העיקרית שבגינה כדאי לכם לבחור מחסן עץ תל אביב איכותי היא האוזן הקשבת שלנו. בכל יום ובכל שעה אנחנו זמינים לשאלות ולבעיות של לקוחות, בין אם אתם רוצים לדעת מתי ההובלה של העצים מגיעה אליכם או מתי נוכל לספק לכם עוד עצים אנחנו תמיד זמינים עבורכם. גם בשאלות של עבודה נכונה עם עץ או אם אתם זקוקים לעצה כלשהי בזמן העבודה או בזמן שלאחר העבודה על איך לתחזק את העץ בצורה נכונה אנחנו תמיד זמינים ומציעים ללקוחות שלנו בנוסף לעצות ושירות יעיל גם אביזרים משלימים של עבודה עם עץ או של תחזוקה של העץ.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top