עקבו אחרינו
  • Home
  • בעלי מקצוע
  • כל המעלות בשרותי גביית חובות אצל עמירם אלקובי עורכי דין

כל המעלות בשרותי גביית חובות אצל עמירם אלקובי עורכי דין

גביית חובות

שירותי גביית חובות ניתנים על ידי משרד עמירם אלקובי עורכי דין ללקוחות פרטיים ועסקיים. המשרד מייצג חברות, ארגונים, חברות ביטוח, בנקים, משרדי ממשלה, עיריות מקומיות ולקוחות נוספים. כמו כן, כדאי לפנות אליו לשירותי גביית חובות בעיקר בשל היתרונות הבאים:

א. ניסיון רב שנים – לנציגי עמירם אלקובי עורכי דין ניסיון רב שנים בשירותי

ב. ליווי אישי – נציגי המשרד מוסמכים ללוות את הלקוח לכל אורך תהליך הגבייה. הליווי מתחיל בשלב הייעוץ המשפטי, כולל את איסוף המסמכים והראיות ועולה בקנה אחד עם הצורך במעורבות מקצועית בשלב הערכאות המשפטיות. כמו כן, הליווי נמשך גם לאחר מתן פסק הדין גביית החוב על ידי השופט.

ג. קשר ישיר עם פקידות הוצאה לפועל – צוות עמירם אלקובי עורכי דין נעזר בפקידות הוצאה לפועל בכל מה שנוגע לפעילות המשרד. הקשר הישיר עם מחשבי הוצאה לפועל מאפשר לשרת את צרכי הלקוחות בצורה הטובה והיעילה ביותר. הוא מונע בזבוז זמן ומשאבים ועולה בקנה אחד עם השאיפה לסיים את הגבייה במהירות.

ידע וניסיון בינלאומיים

כפי שניתן להבין, במשרד עמירם אלקובי עורכי דין מציעים שילוב ייחודי בין ניסיון וידע. השילוב מבטיח שאף לקוח לא יישאר לבד ושכל אחד יוכל לקבל את החוב שמגיע לו. המשרד מטפל באלפי תיקים ומאחוריו מאות מימושי חובות. בנוסף, בחלק מהמקרים הצליחו נציגי המשרד להגיע לפתרון בהליכים מקוריים שהפכו לאחר מכן לתקדימיים.

עוד יתרון משמעותי של גביית חובות אצל עמירם אלקובי עורכי דין הוא שירות בינלאומי. נציגי המשרד מציעים שירותי גביית חובות לחברות ולאנשים פרטיים בחו"ל. השירות הבינלאומי מתבצע לפי הוראות החוק בכל מדינה ולפי פסקי הדין הקיימים בו. גביית חובות בינלאומיים חשובה מאוד בעידן המודרני, והיא מתאימה גם לאתרי אינטרנט שמבצעים עסקאות באופן גלובאלי. המשרד נמצא בקשר עם עורכי דין מכל רחבי הגלובוס ועם חברות מכל העולם.

 

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top