עירוני קריית שמונה

עירוני קריית שמונה
עירוני קרית שמונה

לאחר האליפות ההיסטורית של עירוני קריית שמונה בעונת 2011/12 בהדרכתו של רן בן שמעון על הקווים הבין איזי שירצקי, הבעלים של הקבוצה ומי שנחשב לתומך של העיר, כי הדרך שלו נכונה. עירוני קריית שמונה הציבה קבוצה צעירה, נמרצת, רעננה, עם מאמן רעב על הקווים, והוא החליט שהוא רוצה להמשיך באותה דרך.

את העונה שלאחר עונת האליפות פתחה עירוני קריית שמונה בצורה לא טובה עם הדחה מליגת האלופות מול יריבה נחותה, ולאחר הגרלה קשה בליגה האירופית לבית אחד עם קבוצות כמו ליון הצרפתית, אתלטיקו בילאו הספרדית וספרטה פראג הצ'כית היא הודחה והתרכזה בליגה הישראלית אך ללא הצלחה ולא שחזרה את ההישגים מהעונה שעברה בעוד שהיא מפסידה את האליפות למכבי תל אביב ונפרדת מהמאמן גילי לנדאו עוד באמצע העונה לאחר סכסוך מתוקשר עם הבעלים.

תחת ברק בכר, שהחליף את גילי לנדאו על הקווים, חזרה עירוני קריית שמונה לפרוח והציגה כדורגל מסחרר, ועל ידי שילוב בין ישראלים צעירים וזרים יעילים חזרה הקבוצה לקדמת הבמה ואף זכתה בגביע בעונה שלאחר מכן.

העונה המאמן שיעמוד על הקווים הוא סאלח חסארמה אשר שימש בתור מאמן קבוצת הנוער של הקבוצה ובעבר היה בלם הקבוצה מהצפון.

חסארמה קיבל את הצ'אנס מהבעלים איזי שירצקי כחלק ממדיניות המועדון לקדם מאמנים תוצרת בית, בדומה לברק בכר, אך רבים אומרים כי שירצקי מינה את חסארמה על מנת שהוא יהיה יוכל לקבוע דברים אקוטיים בקבוצה כמו רכישת שחקנים או מכירתם, קביעת הרכבים וכדומה, דברים אשר בעבר שירצקי קושר אליהם כאשר עבד עם מאמנים אחרים.

העונה עזבו מספר שחקני מפתח מהעונה הקודמת כמו רועי קהת, שיר צדק ומינדאוגס פנקה הליטאי אך במקומם הגיעו מספר רב של ישראלים צעירים כמו רועי שוקרני ואור אוסטוינד לצד זרים כמו ברונו קוניה הברזילאי והזר הוגו צ'אקנה ששיחק בנוער בעונה שעברה יקבל את ההזדמנות בקבוצה הבוגרת השנה.

יהיה מעניין לראות את השילוב בין אותם שחקנים חדשים, שחקנים ותיקים לשחקנים צעירים שעלו ממחלקת הנוער כמו עדן שמיר למשל ואיך סאלח חסארמה יתמודד בעונתו הראשונה על הקווים עם קבוצת ליגת על.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top