עקבו אחרינו

כיצד לבחור רעפים מושלמים לגג שלך

רעפים

גג חדש או תיקון גג אינו משהו שאתה משקיע בו כל שנה וזו הסיבה שאתה רוצה לוודא כי – סוג הרעפים, הסגנון והצבע שאתה בוחר יתאימו לצרכים והעדפותיכם.

הרכבנו מדריך תלת-שלבי זה שיעזור לכם לבחור את הרעפים שיהיו אידיאליים לבית ולגג שלכם:

  1. בחר בסוג הנכון של רעפים

אחד הדברים הראשונים שתצטרך להחליט הוא איזה סוג של רעפים אתה רוצה לגג שלך. עשב לוד ובניו מתקינים קירוי למינציה בנוסף ל ארז רועד ורעפים.

אם אתה מעדיף רעפים על בסיס אספלט, חשוב להבין את ההבדלים בין רעפים לשולחן ול 3 טבליות, שניים מהסוגים הפופולריים ביותר שקיימים לבעלי בתי מגורים:

רעפי אספלט רגילים (הידועים גם בשם רעפי “3 לשוניות) הם שטוחים עם צורה וגודל של רעף אחד. הם קלים יותר מרעפי למינציה; עם זאת, המחירים בדרך כלל דומים ורעפי 3 כרטיסיות פחות עמידים לאורך זמן.

רעפים אדריכליים או מלמינציה הם סוג של רעפי אספלט, אך הם בנויים עם מחצלת בסיס כבדה יותר ומספר רב יותר של שכבות אספלט מעודן יותר. ללשוניות גדלים וצורות שונות, מה שמקנה להם מראה ממדי יותר.

אצלנו ברויאל פרויקטים, אנו ממליצים על רעפי למינציה כמעט בכל מקרה. כאשר אנו מפרסמים בדיוק מדוע רעפים למינציה עדיפים, לבעלי בתים לא קשה לראות את היתרונות.

האם ברצונך לגלות כיצד רעפי של 3 טבליות נערמים כנגד למינציה בקרב עלויות, עמידות ומראה?

  1. בחר בסגנון הרעפים שיהיו הטובים ביותר

גורמים שיש לקחת בחשבון כוללים:

מראה חיצוני: כמה מימד אתה רוצה שהרעפים יתפסו? רעפים אדריכליים נועדו ליצור אפקט צל המעניק לגג שלך מראה אולטרה-ממדי.

הגנת אצות: אם אתם גרים באזור הנוטה לאצות, חפשו רעפים המכילים הגנה מובנית כנגד שינוי צבע.

הגנת אש: כדי לשמור על בטיחות הבית וכל מה שבו, הרעפים שלך צריכים להיות בעלי דירוג אש מסוג Class A (היעיל ביותר נגד חשיפה קשה)

אל תשכח לחשוב גם על תנאי הסביבה. אם אתם גרים באזור שנוטה לסבול מרוחות חזקות או הרבה שלג, הרעפים שלכם צריכים להיות מוכנים לעמוד מול האתגרים שאמא טבע מתכננת להם.

  1. מצא את הצבע האידיאלי

אחרי שאתה יודע את סוג וסגנון הרעפים שאתה רוצה, הגיע הזמן לבחור את הצבע. זה נשמע פשוט בהתחלה, אבל אל תתפלאו אם זה החלק הקשה ביותר בתהליך:

חשוב על האסתטיקה של הבית שלך: בעוד סוג של רעפים עשוי לעבוד על בית בסגנון טיודור, אתה עשוי לגלות שהוא מתנגש עם אופנות אחרות (כמו ראנץ 'או קולוניאל).

אל תשכח את קסם המשיכה: אם אתה אולי מוכר את הבית שלך בשנים הקרובות, לבחור צבע ניטרלי עבור הרעפים שלך הוא דרך טובה להישאר באופנה. אל תפחד להוסיף קצת טעם עם צבע בולט יותר, אם זה מתאים לאישיות הכללית של הבית שלך.

סקרו את שכונתכם: האם לאחד משכניך יש גג שתופס את עינך? שאל אותם איזה סוג של רעפים יש להם ומי התקין אותם. הידיעה מה יש לשכנים שלך יכולה גם להקל על הבנת המסלולים הייחודיים שאתה יכול לקחת אם אתה רוצה שהבית שלך יתבלט.

זכור כי אם הבית שלך הוא חלק מעמותה, יתכנו חוקים הקיימים סביב צבעי הרעפים המותרים.

בנוסף לשיחה עם הקבלן שלך לגבי מה שייראה הכי טוב בבית ובגג שלך, אתה יכול גם להשתמש בכלים אונליין לעצות

לא משנה איזה סוג וצבע של רעפים שתבחרו, המפתח הוא למצוא כאלה המותאמים היטב לביתכם ויספקו ביצועים מתמשכים לאורך שנים רבות.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top