עקבו אחרינו

איך להשיג לייקים באינסטגרם

לייקים באינסטגרם

כולם יודעים שחשוב להשיג לייקים באינסטגרם אם רוצים לעסוק בשיווק ברשתות חברתיות ואפילו לקדם אתרים. אך השאלה היא איך עושים זאת, איך להשיג לייקים באינסטגרם? האם ישנה שיטה שיכולה להביא תוצאות באופן מיידי?  מידי שנייה ישנם קרוב ל 10,000 לייקים באינסטגרם, אם נתון מרשים כזה בוודאי שאפשר להשיג לייקים תוך זמן קצר. להלן מדריך מעשי לאיך להשיג לייקים באינסטגרם:

  1. 1. בשלב הראשון אתם צריכים תמונה. צלמו תמונה איכותית ומעניינת והעלו אותה באמצעות אפליקציית אינסטגרם. חתכו את התמונה על מנת שתתאים למידות של אינסטגרם והשתמשו בפילטר כלשהו המוסיף לתמונה חן. הפילטרים המיוחדים של אינסטגרם אהובים על קהל הגולשים וכל מדריך של איך להשיג לייקים באינסטגרם מדבר על זה.
  1. 2. לאחר שהעליתם את התמונה באינסטגרם צאו מהאפליקציה וחפשו בגוגל אפליקציה להורדה הנקראת TAGS FOR LIKES. יתכן שתמצאו אפליקציות אחרות בעלות אותו שימוש בדיוק, לצורך ההסבר בחרתי באפליקציה זו. התקינו את האפליקציה.
  1. 3. פתחו את חלון האפליקציה וחפשו בתפריט הבית את האופציה המציגה את התגיות הפופולריות. לאחר מכן חפשו את הפופלריות ביותר. בעמוד הבית אתם צריכים לבחור POPULAR ולאחר מכן MOST POPULAR. שם תקבלו רשימה של האשטאגס פופולריים.
  1. 4. העתיקו את רשימת האשטאגס בשיטת העתק הדבק.
  1. 5. חיזרו לאפליקציית האינסטגרם והוסיפו תגיות לתמונה שמקודם העליתם.
  1. 6. השתמשו באופציית ההדבק על מנת להדביק שם את התגיות שהעתקם מקודם.
  1. 7. ציינו את המקום שבו צולמה התמונה, קח תבנו מוניטין של אמינות.
  1. 8. שתפו את התמונה. תוך דקות התמונה תקבל לייקים רבים.
  1. 9. התהליך עדיין לא נגמר, ניתן לקבל עוד לייקים. חזרו לאפליקציה המציגה לכם את התגים הפופולריים. ובחרו בתפריט 2ND MOST POPULAR.
  1. 10. העתיקו את רשימת התגיות.
  1. 11. חזרו לאותה התמונה וערכו מחדש את התגיות. אני ממליץ לחכות כחצי שעה לפני שאתם ממהרים להחליף את התגיות או כאשר אתם רואים שעברו חמש דקות ולא התווסף שום לייק.
  1. 12. חכו וראו איך תוך דקות אתם מקבלים עוד לייקים.

ישנם הרבה אנשים שתוהים איך להשיג לייקים באינסטגרם ומתפתים לשירותים מפוקפקים המציעים לכם לייקים ועוקבים בתשלום. אין שום צריך להשתמש בשירותים אלו אשר בדרך כלל יביאו לכם לייקים מעוקבים מזויפים שלא שווים שום דבר. כפי שראיתם באמצעות כמה טריקים פשוטים ניתן להשיג לייקים באינסטגרם בקלות רבה. לכן בפעם הבאה שישאלו אתכם איך להשיג לייקים באינסטגרם תוכלו פשוט להגיד איך לא משיגים לייקים באינסטגרם – באמצעות קניית לייקים.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top