עקבו אחרינו

מכבי תא כדורגל

ביקורת רבה הושמעה בקיץ האחרון כלפי הקבוצה של מיץ' גולדהאר אחרי ששוב כמו בכל קיץ בשלוש שנים האחרונות היא נפרדת מהמאמן שלה, כאשר הפעם פאקו אייסטראן עזב את קבוצת הכדורגל מכבי תא לאחר שזכה באליפות המדינה, גביע המדינה וגביע הטוטו, הישג שאף מאמן לא השיג בעבר, רק שהפעם בניגוד לשני קודמיו בתפקיד אייסטראן לא עזב לקבוצה טובה יותר ממכבי תא כדורגל אלא כי לא הסתדר עם המנהל המקצועי, ג'ורדי קרויף.

ההולנדי מצידו דאג להביא מחליף מוקדם יחסית, כאשר בניגוד לפעמים קודמות כאשר הביא את אוסקר גרסיה, פאולו סוזה ואפילו פאקו אייסטראן, הפעם למחליף, סלביצ'ה יוקאנוביץ' הסרבי, היה רקורד מוכח עם אימון ווטפורד, קבוצה מליגת המשנה האנגלית כאשר הוא העפיל עימה לפריימיר ליג האנגלית אשתקד.

אז אולי הקיץ התחיל בצורה נכונה עבור מכבי תא כדורגל על ההחתמה המוקדמת של המאמן והחתמתו של טל בן חיים הבלם אשר חזר לקבוצת נעוריו אחרי 11 שנים בהם שיחק בין היתר בצ'לסי, מנצ'סטר סיטי, בולטון, קווינס פארק ריינג'רס, סטנדארט ליאז' ועוד.

אך לאחר מכן לא נעשה שום מהלך לחיזוק הקבוצה ויש הטוענים כי הקבוצה אפילו נחלשה בכך ששחרה מספר שחקני סגל מהעונה הקודמת מבלי שצירפה שום שחקן במקום אלו שעזבו.

הרבה ביקורת הופנתה כלפי קרויף על כך שהיה מנומנם הקיץ הזה ולא צירף שום זר איכותי לסגל הקבוצה, כאשר כל הזרים שלא הצליחו במכבי החלו לצוף שוב כאשר דובר על כך שלא פגע בשום זר חוץ מראדה פריצה השבדי ששוחרר.

כאשר הגיעו לסוף הקיץ בלי שום החתמה משמעותית התראיין יוקאנוביץ' לאחר ההפסד להיברניאנס המלטזית שהוא לא מבין מדוע המועדון לא רוכש את השחקנים שביקש, הרי הוא הגיש שמות של מועמדים עוד שנכנס לתפקיד וכלום לא קרה ואולי צריך להגיד את המטרות מחדש.

הראיון הזה בתקשורת הכניס את מכבי ללחץ ומהלך בזק של רכישת אלי דאסה ושלומי אזולאי מבית"ר ירושלים נעשה סוף סוף אחרי שדובר עליו על הקיץ אך עדיין למכבי חסר חלוץ טבעי שיאייש את העמדה אולי הכי חלשה של מכבי תא כדורגל.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top