עקבו אחרינו

חברת הובלות במרכז

רבים מאיתנו נתקלים לא מעט בסוגיה העוסקת באיך למצוא חברת הובלות באזור המרכז והסביבה בערים כמו ראשון לציון, תל אביב, רחובות, רמת גן, חולון אשר תעמוד בכל הצרכים והדרישות שלנו בתור לקוחות.

יחד עם זאת, לעיתים אנו נתקלים במובילים אשר לא נעים לעבוד איתם בלשון המעטה, זאת משום שאין להם תודעת שירות. בנוסף קיימות חברות הובלות רבות באזור המרכז בעלות מוניטין גרוע זאת משום שהאנשים שעובדים בחברות אלו, מאחרים ברגע האמת, זאת למרות שתיאמנו את ההובלה מספיק זמן מראש וציינו בפני החברה כי הזמן הוא פקטור חשוב. מסיבות כאלה ואחרות אנו נוטים להתאכזב כאשר אנו באים להזמין חברת הובלות במרכז. יחד עם זאת, חברות אלה מנצלות את כוחן בשוק ומרשות לעצמן לנהוג בלקוחותיהן בזלזול.

בתור חברת הובלות במרכז, אזור בו השוק מאוד תחרותי, אנו חייבים לעמוד במספר סטנדרטים בסיסיים של תודעת שירות אותם רכשנו והבנו עם השנים. חברה שתפקידה לספק שירות ללקוחות, חייבת להוכיח תוצאות בשטח אחרת שמה ייהרס.

 

אז למה אנחנו?

ראשית אנו מבינים את חשיבותו של שירות אדיב ומקצועי. אנו יודעים כמה היום בו אתם עוברים דירה או מעבירים את המשרד שלכם קריטי עבורכם וכמה אתם לחוצים בו, כימיה עם המוביל זה דבר חשוב מאוד באותו יום, לכן אצלנו תמצאו שירות אדיב וחייכני מהרגע הראשון בו תשוחחו עימנו בטלפון לקבל הצעת מחיר ועד הרגע בו הנחנו את הפריט האחרון בביתכם או משרדכם החדש.

בדרך כלל כאשר מתקשרים לקבל הצעת מחיר מחברת הובלות במרכז , המחיר בשמיים, בעיקר לאור הביקוש הרב באזור המרכז, חברות רבות מרשות לעצמן לדרוש סכומים לא הגיוניים, עבור עבודה של כמה שעות, ובנוסף לכך לדרוש סכום נוסף מעבר למה שסוכם מבעוד מועד ולתרץ את הבקשה בדרך כלשהי.

אצלנו הדברים הללו לא קיימים, הסכום שעליו סוכם בהצעת המחיר זהו הסכום האחרון לתשלום כולל מע״מ ולא תהיינה הפתעות נורות ביום ההובלה, לכן בעת ההצעות מחיר אנו שואלים אתכם מספר שאלות על אופי ההובלה על מנת שנוכל לדעת בדיוק מהו תוואי ההובלה ולתת לכם הצעת מחיר מדויקת.

כפי שציינו אנו יודעים בדיוק כמה אתם לחוצים באותו יום ולכן אנו נדאג לא להלחיץ אתכם עוד יותר ונגיע אליכם בדיוק בזמן בו קבענו עם שירות חייכני ואדיב, בכל שעה.

אנו מבטיחים לכם כי בתור חברת הובלות במרכז אנו ניתן לכם את השירות המקצועי ביותר, תוך הקפדה על עמידה בזמנים אותם אתם מכתיבים.

https://www.youtube.com/watch?v=I7ENe2KxW64

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top