עקבו אחרינו

ספסלים לחדר כושר

ספסלים לחדר כושר

ספסלים לחדר כושר אולי נשמעים לכם כמו בחירה די שולית אך למעשה הם אחד מהגורמים שיקבעו את האיכות שלו. כאשר לקוח חדש מגיע לחדר הכושר הוא ירצה לבדוק את המלתחות וכך הוא יתרשם מהאזור שבו יש לוקרים ואת הספסלים עצמם. זה הזמן להבין מה הם דורשים וכיצד בוחרים אותם נכון.

למה צריך ספסלים לחדר כושר

ספסלים לחדר כושר צריכים להיות בחדרי ההלבשה כדי שלמתאמנים יהיה נוח להחליף בגדים. מתלים לבדם לא יספיקו, יש צורך להציב ספסלים שעליהם יהיה אפשר להניח את הציוד, את הבגדים, לשבת ולהחליף נעליים וכן הלאה. הספסלים הללו יכולים להיות קטנים או גדולים, ארוכים או קצרים, בצבעים שונים או מחומרים שונים, אך מה שחשוב באמת זה שהם יהיו. ללא הספסלים לחדרי ההלבשה לא תהיה בכלל צורה של חדר הלבשה, הנוחות תהיה ברמה הכי נמוכה שיש ואף אחד לא ישמח להשתמש במקום כדי להחליף בגדים וכך גם לא להתאמן בכלל.

ספסלים הם מתלים לתיקים

כאשר בוחרים ספסלים לחדר כושר יש קודם כל לחשוב על הנוחות. הנוחות צריכה להיות ברף הכי גבוה שיש כאשר הנוחות הזו צריכה להיות תחילה עם ספסל מרווח והולם. אמנם צריך לחסוך במקום אם מדובר בחדר כושר יחסית קטן שאין בו מקום לחדר הלבשה ענק, אך בסופו של דבר הספסלים הללו צריכים להיות נוחים בסידור שלהם, בגובה שלהם ובמבנה שלהם. אם יהיו על הספסלים מתלים זה יהיה שיפור משמעותי וברוב המקרים הוא יהיה הכרחי. זה מוסיף עוד מקומות לתלות את הבגדים וזה לא משפיע על תחושת המרווח במקום.

ספסלים שמותאמים ללוקרים

הספסלים אמנם צריכים להיות נוחים וגם המחיר שלהם צריך להיות מתאים לתקציב של חדר הכושר, אך בסופו של דבר יש צורך גם לבחור ספסל מעוצב. ספסל מעוצב הוא ספסל שמותאם לסביבה שלו וזה מסביר מדוע יש להתאים את הספסלים ללוקרים. הלוקרים ישלטו בעיצוב בחדר ההלבשה, והצבע שלהם יחד עם החומר שמהם הם עשויים, בדרך כלל עץ או מתכת, יהיו אלו שיקבעו את המאפיינים של המתלים.

ספסלים לחדר כושר

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top