עקבו אחרינו

תעשיות בית אל דרושים

תעשיות בית אל דרושים

היישוב בית אל הינו התנחלות דתית הממוקמת בהרי בנימין מצפון לרמאללה. בשנת 1997 הכריזו על היישוב כמועצה מקומית בפני עצמה וביישוב יש קרוב ל-1,500 משפחות. את היישוב הקימו בנובמבר 1977 כאשר 17 משפחות ובוגרי ישיבת מרכז הרב, החליטו להקים את היישוב אשר האחריות עליו הועברה להסתדרות הציונית העולמית בהתאם לחוקי הממשלה וכך אישרו את הקמתו של היישוב. בבית אל שלל בתי מסחר, תעשיות ומפעלים שונים ולכן דרושים שם עובדים חרוצים, אמינים ומסורים. מחצית מהתושבים בבית אל עובדים בתחום החינוך, שירותים, מסחר ובתעשייה. יש ביישוב המון מוסדי לימוד, מכינה קדם צבאית וישיבות תורה. בנוסף מרכז תעסוקה, סניפים של תנועת הנוער, מתנס ומרכז קהילתי.

הדרך הטובה ביותר לחפש היום עבודה היא ללא ספק דרך רשת האינטרנט באתרים ופורטלים שכן דרך זו חוסכת לנו זמן רב, מאפשרת לנו לבצע סינונים כאלה ואחרים וכך להגיע למשרה שהכי מתאימה לנו.

בכל אותם פורטלים ואתרים לחיפוש עבודה ניתן להיחשף למגוון של משרות בבית אל. אם אתם גרים בבית אל, בסביבה ומחפשים עבודה, תוכלו להיכנס לפורטל תעשיות בית אל דרושים או לחפש באתרי דרושים אחרים כאשר אתם מבצעים את הסינון לפי סוג העבודה בה אתם מעוניינים ולפי האזור הגיאוגרפי שהוא כאמור בית אל.

איזה סוגי משרות ניתן למצוא?

ובכן הרשת מציעה של של משרות בבית אל בתחום התעשייה. עובדי ייצור העוסקים בהרכבות, עובדים למחלקת אפייה כמו למשל קונדיטורים, עובדי ייצור במאפיות, מפעילי מחרטות, עובדי ייצור במכונות סדרתיות הם רק חלק מהמשרות המוצעות בפורטלים הדרושים השונים באזור בית אל. יש המון מפעלים העוסקים בפיתוח וייצור של שלל מערכות, בהם זקוקים למפעילים, כווני מכונות, מורים מקצועיים להכשרה, טכנאי, מהנדסים ועוד שלל של משרות.

אז מדוע כדאי לחפש עבודה דרך האינטרנט?

  1. זה חוסך המון זמן וכאבי ראש- ניתן פשוט להעביר את קורות החיים דרך האינטרנט.
  2. זה מאפשר לראות בדיוק איזה משרות מוצעות בהתאם לתחומים שבה אנו טובים.
  3. זה מאפשר להבין בדיוק את דרישות התפקיד אחד לאחד בצורה שקופה, אמינה.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top