שיווק דיגיטלי דרושים

שיווק דיגיטלי

ערוצי השיווק הדיגיטלי צמחו מאוד מאז החל עידן האינטרנט אי שם בשנות התשעים, והפכו במהרה לערוץ תקשורת מרכזי בין משווק לצרכן ולכן אנשי שיווק דיגיטלי דרושים כיום לחברות וארגונים רבים.

שיווק דיגיטלי הוא בעצם סוג של שיווק הבא לידי ביטוי באמצעות אמצעים אלקטרוניים כמו המחשב, האינטרנט, הסמארט פון והטאבלט והחידוש המרכזי שהוא מביא לנו בעולם השיווק הוא שברגע שהצרכנים פותחים את המחשב או את הסמארט פון הם בעצם מגיעים אל הפרסומת ולא הפרסומת מגיעה אליהם כמו שהיה עד עכשיו כאשר היו למשל שומעים ערוץ רדיו או רואים מבזק פרסומות בטלויזיה.

דבר נוסף הוא שכיום המחשב האישי שלנו יודע מהם הדברים אותם אנחנו מחפשים באינטרנט והוא נותן לנו תכני שיווק דיגיטלי ופרסומות בהתאם, על פי תחומי העניין שלנו ועל פי תחומי החיפוש שלנו.

למשל גלשנו באתרי תיירות וחיפשנו חבילות נופש אז לאחר מכן כאשר נכנס למנוע חיפוש כלשהו הפרסומות שהאינטרנט ישתול לנו בצד הדף, בראש הדף ותחתית הדף יהיו קשורות לאתרי תיירות ודילים לחופשות הרגע האחרון.

או לדוגמא אם הוא מזהה שחיפשנו מכשיר חשמל מסויים באתר קניות ברשת, למשל אוזניות, אז אם נכנס לרשת החברתית שאנחנו מנויים בה רוב הסיכויים שנקבל פרסומת בצד הדף הקשורה באוזניות.

בנוסף מאז כניסתם של הסמארט פון והטאבלט לחיינו אנו עדים גם לפרסומות רבות באמצעים הללו, כאשר גם כאן המשווקים מתאימים את הפרסומות לצרכנים, למשל אם אנחנו מורידים לסמארט פון שלנו אפליקציה של חדשות בנושא ספורט אז בטרם נפתח את האפליקציה או אם נדפדף בין מסכים ואפוציות בתוך האפליקציה אז תקפוץ לנו ישר פרסומת, ולאור העובדה שהיא אפליקציה שעוסקת בנושא ספורט, לרוב הפרסומות שנקבל שם יהיו בנושא ספורט או בנושאים אחרים שיעניינו ספורטאים.

לרוב שטחי פרסום אלה עולים למשווקים יותר כסף לאור העבודה שהם פונים לפלח שוק מאוד ממוקד.

לאור ההתרחבות של תחום השיווק הדיגיטלי דרושים לו כמובן מאות עובדים חדשים מידי שנה מה גם שבנוסף אנו עדים שהתחום ממשיך להתפתח ולצמוח ולכן מומחים צופים כי לתחום השיווק הדיגיטלי דרושים עוד אלפי עובדים במשך העשור הקרוב.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top