עקבו אחרינו
  • Home
  • בית ומשפחה
  • ריהוט גן מבצעים – זה כדאי, זה משתלם וזה איכותי למרות המחיר!

ריהוט גן מבצעים – זה כדאי, זה משתלם וזה איכותי למרות המחיר!

למה לשלם עשרות אלפי שקלים על ריהוט גן, אם אפשר להנות מאותו ריהוט גן במחירי מבצע אטרקטיביים. חברות רהיטים ברחבי הארץ, מוכרות לכם מערכות ישיבה וריהוט גן נוסף במחירים של יבואן, מה שמאפשר לכם לעצב לעצמכם פינת זולה או פינת ישיבה מפנקת בבריזה המדהימה של החצר הפרטית שלכם. החצר היא חלק בלתי נפרד מהבית שלנו וכולנו רוצים לעצב, לשדרג ולגרום להיות מקום מפנק בו נוכל לשבת, להנות ממשקה כייפי בימי הקיץ ומאבטיח חתוך לקוביות.

איזה ריהוט גן ניתן לרכוש במחירי מבצע?

  • נדנדות- בשנים האחרונות נדנדות הפכו לפריט עיצובי לכל דבר המוצב בגינות רבות. מדובר בשדרוג לאזור הגינה. את הנדנדה ניתן להציב על המדשאה פרטית שלכם, במרפסת, בפרגולה שלכם או בכל מקום אחר שיאפשר ישיבה נוחה וכיפית. יש מגוון של נדנדות לגן החל מנדנדות עץ קשיחות, אותן ניתן לרפד בכרית נוחה, נדנדות מרופדות – סוג של שלישייה או זוג כסאות המאפשרות לנוע מצד לצד ואפילו לתפוס תנומה קלה בשעות אחר הצהריים. הנדנדה היא דרך מצוינת לשדרג מבחינה עיצובית את החצר או הגינה הפרטית שלנו.
  • מערכות ישיבה לגן במבצע- יש מגוון עצום של מערכות ישיבה לגינה עשויות מחומרים שונים, במחירי מבצע אטרקטיביים. יש מערכות ישיבה עשויות מקש בשילוב של ריפוד נשלף אותו ניתן לכבס בכל הזדמנות, מערכות ישיבה מעץ מלא המעניקות מראה טבעי וחם, מערכות ישיבה מודרניות עשויות מאלומיניום או שאר מתכות ועוד.
  • מיטות שיזוף – מה יותר כייף מלקרוא ספר או מגזין בשבת בבוקר או אחרי יום עבודה מתיש על מיטת שיזוף מרופדת ומפנקת. כל מה שצריך זה איזה אייס קפה קר או משקה אחר אותו אתם אוהבים, קרם הגנה ופשוט להשתזף לכם בשמש הנעימה.
  • כורסאות קונכייה- לאלו מאיתנו שבחרו לגור בחצר או גינה מרווחת במיוחד, כורסאות קונכיה מרווחת הן פיתרון מושלם. עם או בלי בריכה, אפשר למקם את כורסת הקונכיה בכל מקום שהוא ולהנות מישיבה נוחה בצורה בלתי רגילה. אפשר להשתרע בקונכייה לפחות 4 אנשים.

לסיכום, ניתן למצוא ריהוט גן במחירי מבצע אטרקטיביים ואין צורך להשקיע סכומים לא הגיוניים. המחירים נעים בין כמה מאות שקלים ועד 4,000 שקלים, תלוי כמובן מאיזה חומר תבחרו את הריהוט שלכם ומה הוא יכלול.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top