פורץ מנעולים תל אביב

פורץ מנעולים

נתקעתם מחוץ לבית באמצע הלילה? איבדת את המפתח ואין לכם איך להיכנס? פרצו לכם הביתה ואתם מרגישים חסרי אונים – פורץ מנעולים בתל אביב בשם יהונתן, יפתור לכם את הבעיה. אז מדוע כדאי לכם לצלצל ליהונתן פורץ מנעולים הפועל באזור תל אביב והסביבה?

קודם כל שמי יהונתן, נעים מאוד. מלבד העובדה שאני עוסק בתחום כבר שנים רבות, התנסיתי בפריצת מנעולים ודלתות מכל הסוגים והמינים, אני גם מחזיק בתעודת אמינות מטעם משטרת ישראל ופועל בהתאם לחוקים ולתקנות שמגדיר תחום זה. בין אם אתם תקועים באמצע הלילה, בצהריים או לפנות בוקר, אני זמין באלפון שלי 24 שעות 7 ימים בשבוע, ומתחייב להגיע למיקום בו אתם נמצאים תוך זמן קצר. יחד עם זאת, במידה ואני בחו״ל, בצימר מה שקורה לעתים ממש רחוקות או אפילו במידה ואני פורץ מנעול למישהו אחר, יש לי שני מנעולנים איתם אני עובד, לכן תמיד יהיה לי את מי לשלוח לכם כגיבוי. בנוסף, אחת לתקופה אני דואג לעבור הכשרה התואמת את ההתפתחויות הטכנולוגיות שהתרחשו בתחום, זאת בכדי להישאר מעודכן, להשתפר ולספק לכם את העבודה הכי טובה בזמן הכי קצר. בנוסף, אני מקפיד לעבוד עם הציוד המתקדם ביותר, המנעולים המתוחכמים שכמעט בלתי אפשרי לפרוץ אותם, צילינדרים איכותיים ומכשור טכנולוגי מתוחכם לשכפול מפתחות במידת הצורך.

כשאני מגיע אליכם אתם יכולים להיות בטוחים שהעבודה תתבצע בשקט המרבי ואחריה הכל יישאר נקי. כל הציוד אותו אני מחליף עבורכם מגיע חדש מהאריזה, עם אחריות. אני לא מתעסק עם יד שנייה או עוד כל מיני חלטורות שמנעולנים עושים כדי לחסוך כסף על הגב שלכם. איתי אתם מקבלים שירות עם אחריות, שירות מהיר ומקצועי.

אז אחרי ששכנעתי אתכם למה כדאי לכם לבחור בשירות שלי, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשמור את הטלפון שלי בסמארטפון שלכם, סתם ככה שיהיה למקרה שתצטרכו וברגע שאתם עוברים דירה, מאבדים את המפתח או הדלת נתקעת לכם ולא זזה, פשוט תקראו לי ואני בדרך אליכם.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top