עקבו אחרינו

5 הסיבות העיקריות לכך שעלונים עדיין יעילים

עלונים

עלונים להפצה , או עלונים, היא אחת משיטות השיווק הוותיקות ביותר. השימוש בה רווח בקרב חברות רבות מזה זמן רב.

אפילו עכשיו בעידן הדיגיטלי, הפצת עלונים היא מאוד אפקטיבית. אימיילים ושיווק במדיה החברתית אולי הפכו לחלק חשוב מאסטרטגיות השיווק בימינו, אך הן עוד לא החליפו לגמרי חלוקת עלונים.

מומחים ב-   DRMG   (Direct Response Media Group, מחברות השיווק המובילות בקנדה) טוענים כי פרסום באמצעות עלונים עודנו יעיל מאוד וכי הפצת עלונים בדואר היא עדיין בין האסטרטגיות הטובות ביותר לפרסום לא מקוון. עם תכנון נכון, שיטות הפצה יעילות ואפקטיביות ומערכת פיקוח העוקבת אחרי תגובת קהל היעד, הצלחת העלונים מובטחת.

עלונים הם גם אופציה טובה למי שתקציב הפרסום שלו מוגבל, ובאותה עת הפצתם מניבה תוצאות אמיתיות. הסוד הוא לבחור את מקום ההפצה.
כל שצריך לעשות הוא לגלות מה המקומות שבהם בדרך כלל יימצא קהל היעד. בנוסף, על העלונים להיות מעוצבים בצורה אטרקטיבית המייצרת עניין לרכוש את המוצר או את השירות.

הנה חמש הסיבות המובילות לכך שפרסום עלונים עדיין עובד

  1. הוצאה נמוכה על פרסום
    בניגוד לצורות פרסום אחרות, אין צורך בתקציב עתק כדי להפיץ עלונים.
  2. ייצור לידים מהיר
    כמה זמן כבר לוקח באמת להפיץ עלונים? כשהיא מבוצעת בזמן הנכון ובמקום הנכון, חלוקת עלונים היא כנראה הדרך הטובה ביותר ליצור לידים.
  3. תגובה מיידית והגעה לקהל היעד הנכון
    עם פרסום באמצעות עלונים, אין צורך לשבת ולחכות זמן רב בסבלנות כדי לקבל תגובה. התגובה כמעט מיידית. כמו כן, חיפוש קהל היעד וההגעה אליו הם פשוטים יותר מבכל אמצעי פרסום אחר. כל שצריך לעשות הוא לחלק את העלונים בקרבת קהל היעד.
  4. יצירתיות
    יש מעט מאוד מגבלות, אם בכלל, בכל הנוגע לעלונים. יש את כל החופש היצירתי לנסות כל מה שרוצים.
  5. נוסטלגיה, או: מה שעובד – עובד!
    וזה לא נתון לויכוח, נכון? אחת הסיבות העיקריות לכך שעלונים עדיין מושכים לקוחות הוא מכיוון שהוא מזכיר להם את ימי העבר הטובים. בנוסף, עלונים מושכים אליהם סוג של סקרנות מוזרה. בניגוד להודעות דוא"ל שמגיעות ישר לתיקיית הזבל, אנשים לא ממהרים לזרוק עלונים לאשפה, מה שמעלה באופן אוטומטי את הסיכוי שהעלון ייקרא.

    לסיכום, חלוקת עלונים היא דרך נוחה וזולה ליידע לקוחות פוטנציאליים על סחורה או שירות. כשמדובר בהפצת עלונים, בחירת השירות הנכון היא בעלת חשיבות עליונה מכיוון שהיא ממלאת תפקיד חיוני בקידום העסק. קמפיינים להפצת עלונים הם דרך אטרקטיבית להשיג עוד לקוחות פוטנציאליים. עלון שמעוצב טוב הוא הדרך הטובה ביותר להציג את העסק שלך ללקוחות.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top