מותג אופנה חדש בישראל

לאחרונה הודיעו בעלי רשת קרולינה למקה על פתיחת מותג אופנה חדש שיקרא אורבניקה.

המותג יתאפיין במחירים נמוכים, ובעלי הרשת אף הבטיחו כי יהיה ניתן לקנות בחנויות אורבניקה ג׳ינסים במחיר שלא יעלה על 39 שקלים. כידוע בשנים האחרונות הרעש התקשורתי סביב יוקר המחייה במדינת ישראל נמצא בגרף של עלייה מתמדת והדבר לא פסח גם על מותגי האופנה שעל חלקם הופנתה אצבע מאשימה: איך ייתכן כי מוצר צריכה כל כך בסיסי כמו בגדים עולה כל כך הרבה כסף בעוד שעלות הייצור שלו או עלות הייבוא שלו כה נמוכה.

לאחרונה הצטרפה רשת המשקפיים קרולינה למקה בעצמה לאותו טרנד והודיעה על מבצעים נרחבים ברשת הן למשקפי ראיה והן למשקפי ראיה, מחירים שאותם עדיין לא ראינו בארץ, תוך שימור חווית הקנייה בסניפי הרשת במרכזי הערים ולא על ידי הפעלת חנויות מחוץ למרכזי הערים בפריפריה, כך שעלויות התפעול עדיין נשארות אותו הדבר. סביב אותו קונספט בדיוק עתידה לקום רשת האופנה אורבניקה.

הרשת עתידה לפתוח סניפים גדולים מאוד בקניונים מרכזיים כגון דיזנגוף סנטר, קניון עזריאלי בתל אביב, קניון עזריאלי בחיפה, קניון הנגב בבאר שבע, מתחם ג׳י בסינמה סיטי, מרכז ביג אשדוד ועוד.

הדיבור הוא פתיחת סניפים גדולים, מדובר על שטח של מעל 2,500 מ״ר בחלק מהמקרים, כאשר החנות הראשונה שעתידה לקום בדיזנגוף סנטר תהיה שרועה על פני 2,800 מ״ר. הרעיון של בעלי רשת אורבניקה הוא לשמר את חווית הקנייה של הלקוחות, להשאיר את חווית הקנייה בתוך הקניונים ובמרכזי הערים ולא להוציא את הצרכנים למרכזים תעשייתיים מחוץ לעיר שם בדרך כלל המחירים נמוכים בהרבה, אלא לשמור על אותם מחירים נמוכים בחנויות בקניונים. המודל של רשת אורבניקה הוא פריימרק הבריטית שכבשה את אירופה בעזרת אותו מודל בדיוק הכולל חנויות ענק, קולקציה אופנתית מתחלפת והכי חשוב מחירים נוחים, תחת הסלוגן: תיראו טוב, שלמו פחות, בדיוק הרעיון שמביאה לנו רשת אורבניקה. הבעלים של רשת אורבניקה כפי שציינו הם מבעלי רשת קרולינה למקה, הודיס וטופ טן אשר בין בעליה ניתן למצוא כאמור את הדוגמנית בר רפאלי.

אחת מהאסטרטגיות השיווקיות של כל המותגים הנ״ל הוא להחצין את העובדה שבר רפאלי נמנית בחלק מקבוצת הבעלים ואף להשתמש בה בתור פרזנטורית של הרשת בחלק מהמקרים וככל שידוע לנו כעת גם ברשת אורבניקה מתכננים להמשיך באותו קו ולהשתמש במותג בר רפאלי על מנת לקדם את המותג החדש אורבניקה.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top