עקבו אחרינו
  • Home
  • כלי עבודה
  • חיפוי עץ לקירות – משדרג, מעניק מראה חם וטבעי לכל חלל

חיפוי עץ לקירות – משדרג, מעניק מראה חם וטבעי לכל חלל

אם בעבר היינו רואים חיפוי עץ לקירות בעיקר בצימרים ובבקתות נופש בצפון, הרי שהיום הדבר הפך לטרנד עיצובי לבית. מקומות רבים פרט לבתים פרטיים החלו להשתמש בעצים על מנת לעצב לעצמם קיר אומנותי כגון מסעדות, פאבים או אפילו משרדים אשר רוצים לתת פאן צעיר, ייחודי ורענן למשרד שלהם. לחיפוי עץ לקירות יתרונות רבים שהופכים אותו לאלמנט עיצובי אולטימטיבי בקרב מעצבי פנים ואדריכלים וכל אותם יתרונות גרמו לו להיות אלמנט בולט בשנים האחרונות.

חיפוי עץ לקירות הפן העיצובי

חיפוי עץ לקירות לא חייב להיות משעמם ובנלי. אם בעבר, כאשר התחילו להשתמש בעץ בתור אלמנט עיצובי לקירות הבית או העסק היו משתמשים בפיסות עץ ארוכות ודקות ואיתם בונים קיר מונוטוני, בעל גוון אחד וצבע אחד, הרי שכיום הדבר שונה לחלוטין. תעשיית העץ התפתחה מאוד בשנים האחרונות, ואיתה נוספו אלמנטים עיצובים בעץ. ניתן כיום להשיג אריחי עץ בעלי גוונים שונים או בעלי סוגי עץ שונים, טקסטורות שונות של עץ באותו סוג אריחים, מה שגורם לקיר להראות חי יותר, בולט יותר ומוסיף לו עומק רב, על פני קיר בעל גוון אחד.

יתרון נוסף הוא שכאשר אנו משתמשים בחיפוי עץ לקירות על גבי קיר בטון, אנחנו בעצם מקבלים את הבידוד שקיר הבטון מעניק לנו מהטמפרטורה השוררת בחוץ, בין אם מדובר בקור או בין אם מדובר בחום. על גבי הקיר בטון אנו יכולים להדביק את אריחי העץ ולהנות משני היתרונות, בידוד מקסימלי מהטמפרטורה תוך כדי שמירה על עיצוב נקי וייחודי.

חיפוי עץ לקירות יתרונות נוספים

מעבר לעובדה שהעץ מהווה עיצוב ייחודי, הוא גם מאוד נוח לעבודה. הדבקה של אריחי העץ לקיר, נחשבת לעבודה קלה מאוד. בנוסף, תמיד בכל זמן, אנו יכולים להסיר את החיפוי על הקירות שכבר הדבקנו, ואם אנו מעוניינים להדביק אותם על קיר אחר, נוכל לעשות את הדבר בקלות יתרה.

מחיר חיפוי עץ לא חייב להיות בצמרות העצים 

בעבר חיפוי עץ לקירות היה אולי דבר יקר, אך כיום ניתן להשיג חיפויי עץ במחירים נוחים,  בכל הגדלים, בכל הטקסטורות, ומכל סוגי העצים, כולל עצי אלון, עץ סידר ועץ איפאה אשר ניתן להשיג בקלות במחסני העצים השונים ואפילו בחנויות המתמחות בנושא עיצוב הפנים.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top