עקבו אחרינו

מדריך לתחזוקה מונעת של קו ביוב

תחזוקה

קווי הביוב שלכם עשויים להיות מוסתרים, אך הם חשובים בערך כמו כל היבט אינדיבידואלי אחר בבית. דמיינו איך החיים היו נראים אם לא הייתם יכולים לנקז כיור, לשטוף אסלה או להתקלח בלי שהמים יחזרו חזרה. זה נשמע נורא, אבל הדברים האלה קורים כל הזמן, ולפעמים הם מגיעים למצב כל כך גרוע עד כי בעל הבית חייב לבצע תיקונים גדולים, כולל אך לא רק, החלפת ביוב מלאה.

כיצד ניתן למנוע תיקוני קו ביוב מאסיביים? על ידי קצת תחזוקה מונעת. כאן בשירות הביוב של אאר אנו רוצים לעזור לבעלי בתים לעשות את הדברים הדרושים כדי למנוע את סתימת הצינורות שלהם, בתקווה למנוע החלפת ביוב מלאה. להלן מבט על דרכים בהם אנו יכולים לעזור בתחזוקה מונעת של ניקוז וביוב:

# 1 ניקוז איטי נקי

אנשים רבים תוקפים בעיית ניקוז בעזרת בקבוק ניקוי ניקוז נוזלים, אך ישנן כל כך הרבה סיבות לכך שזו לא דרך הפעולה הטובה ביותר. ניקוי ביוב : לעתים קרובות היא הדרך הטובה ביותר לנקות את הניקוז של כל השומן, השיער או הפריטים האחרים שעלולים לגרום לסתימה. עדיף לסביבה ולחוזקה של הצינורות שלכם שיעשו זאת אנשי מקצוע.

# 2 בדקו אם יש סדקים

אינסטלטורים מקצועיים יכולים גם לבדוק אם בביוב שלכם יש סדקים באמצעות כלים שרוב בעלי הבתים אינם מחזיקים. מצלמות נחש בעלות כיפוף מאפשרות לאינסטלטורים עם עין מיומנת לאתר סדקים בביוב, מה שמסייע להם להבין היכן בדיוק עלולות להיווצר בעיות גדולות בעתיד לולא נבדקו בשלב מוקדם.

# 3 הסירו עצים ליד קווי ביוב

שורשי העץ הם בין הרוצחים הידועים לשמצה ביותר של קווי ביוב פונקציונליים, ולכן גישה אחת למניעת החלפת קו ביוב פולשנית וחריפה היא פשוט להסיר את אותם עצים מלכתחילה. אם לא הסרת עצים, או לפחות נטיעת חדשים הרחק מקווי ביוב זו גישה חכמה, ואינסטלטור יכול לעזור לכם לדעת היכן בדיוק נמצא הביוב בחצר שלכם.

# 4 בידקו את לחץ המים

למקצוענים כאן בשירות הביוב של אאר יש גישה למדדים מיוחדים שיכולים לבדוק את איכות לחץ המים שלכם, ואם נראה שמשהו לא עובד נכון, הם יכולים לתת לבעלי בתים תחושה של מה לעשות כדי להחזיר הכל למצב תקין.

# 5 בידקו תחת כיורים עבור סימני אזהרה

עוד אחזקה מונעת שניתן לעשות זה לבצע בדיקה מתחת לכיורים ולחפש סדקים או נזילות בצינורות השוכנים שם. חשבו על זה באותה דרך בה תבצעו בדיקה מדוקדקת לרכב שלכם בסוכנות הרכב. אם משהו לא בסדר, נוכל לתקן את זה לפני שהוא הופך לבעיה הרבה יותר גדולה.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top