עקבו אחרינו

כל מה שצריך לדעת על פורץ רכבים

פורץ רכבים

פורץ רכבים הוא איש מקצוע שנדרש לעבור הסמכה מיוחדת ולקבל אישור מטעם משטרת ישראל. הנה כמה דברים שכדאי לדעת על התפקיד:

א. אזורי מתן שירות – פורצי רכבים עובדים בכל רחבי הארץ. עם זאת, כל פורץ יכול להחליט על אזור מתן שירות ספציפי. כדאי לבדוק מראש האם יש הגבלה לאזורי מתן שירות ולתת עדיפות לפורץ מקומי.

ב. סוג שירות – מגוון השירותים הניתנים על ידי הפורץ רק מתרחב מדי שנה. הסיבה לכך היא התפתחות טכנולוגית ושורה ארוכה של אמצעים חדשים שמשולבים בתוך הרכבים. מבחינתכם בתור לקוחות, הדבר החשוב הוא לוודא שהפורץ מתמחה בסוג השירות שאתם צריכים. הבחינו בעיקר בין שירותי פריצה כלליים לרכב לבין שירותי מנעולנות, שכפול מפתחות ושלטים, טיפול במערכות אזעקה ואבטחה, תיקון דלתות וכן הלאה.

ג. זמינות – בניגוד לבעלי מקצוע אחרים, פורץ רכבים לא יכול להרשות לעצמו לעבוד רק בשעות הסטנדרטיות. עליו להיות זמין מסביב לשעון ולהגיע מקסימום תוך חצי שעה למקום שבו נמצא הלקוח. אף פעם אי אפשר לדעת מתי נצטרך פורץ זמין ורצוי לקבל המלצות מלקוחות קודמים. המלצה אובייקטיבית יכולה לעזור לבחור פורץ מקצועי שמכיר את התחום ומחזיק בניסיון הרלוונטי.

כמה עולים שירותי פורץ רכבים?

עלות הזמנת הפורץ נקבעת לפי סוג השירות שאתם צריכים. יש להבחין בעיקר בין המחירים הנגבים עבור שירות בסיסי כמו פריצת מנעולים, לבין שירותי דרך לרכבים, הוצאת מפתח שבור מרכב, פריצת רכב יוקרתי עם מערכת נעילת ואקום ושכפול מפתחות עם או בלי אימובילייזר ושלט.

אפשר לחסוך בהוצאות באמצעות השוואה בין שירותי פריצת רכבים במקומות שונים בארץ. באזור המרכז נהוג לגבות מחירים גבוהים יותר בהשוואה לצפון והדרום, אבל לא תמיד תהיה לכם הפריבילגיה להמתין. הטיפ בהקשר הזה הוא להשתמש במידע שמופיע באתרי האינטרנט כדי להכיר את המחירון המקובל בענף. השתמשו במחיר הממוצע על מנת להתמקח עם הפורץ ולנסות להשיג הנחה.

לסיכום, אין ספק לגבי חשיבות התפקיד של פורץ רכבים. הוא מספק שורה ארוכה של שירותים ונדרש להיות זמין.

פורץ רכבים

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top