עקבו אחרינו

כל התוכן שמעניין אתכם פשוט נמצא במאקו

מאקו הוא אתר תוכן וחדשות מבית קשת הנותנת את חסותה, כבר שנים רבות לערוץ 2. כל מה שמעניין באמת נמצא באתר מאקו, החל מעדכונים על מה מתרחש בתכנית הריאליטי שכבשה את העולם – ״האח הגדול״ ועד למה שהכי נחשב בתחום האופנה. לא סתם הלוגו של אתר מאקו הוא ״כל מה שמעניין״, באמת ניתן להגיע לאינספור של תכנים בנושאים רבים ומגוונים באמצעות הגלישה באתר מאקו ובקלות רבה למצוא את עצמכם.

אז מה מאקו מציעה לכם?

מאקו כבר שנים בוחרת בקפידה את כותבי התוכן שלה, ומקפידה על תכנים איכותיים, עניינים, עדכניים והכי חשוב נכונים. כמובן שכמו בכל אתר תוכן, אחד הנושאים המרכזיים באתר מאקו הוא חדשות. מאקו מקפידה לעדכן את גולשיה בכל עדכוני החדשות הכי חשובים, חדשים ורלוונטיים. מבזקי חדשות, חדשות אונליין ותיעודי וידיאו, הם רק חלק ממה שמרכיב את עמוד החדשות של מאקו. תוכלו ליהנות מקריאה נוחה ונעימה של ׳סיפורי היום׳ של מאקו הכוללים כתבות בנושאים חדשותיים, מדיניים, כלכליים, תרבותיים ועוד. אחד  מהעמודים היותר פופולאריים בעמוד מאקו, הוא מאקו סלבס המתחלק גם הוא לתת קטגוריות משתנות ביניהן: סלבס מקומי – שם מפורסמות ידיעות על אירועים ותקריות של סלבריטאים ישראליים לדוגמא המאורע הקרב הגדול של השנה – חתונתה של דוגמנית העל בר רפאלי, מפורסמות ישראליות שהפכו בימים האחרונים לאמהות, חתונות של מפורסמים ישראלים ועוד. בנוסף, העמוד מעלה מדי מספר ימים כתבות על סלבריטאים מהעולם. אירועים כמו טקס האוסקר או הגרמי, שמלות של מפורסמות שנפתרו על ידי מיטב המעצבים, מפורסמים המצולמים על ידי פפראצי ושאר אירועים הקשורים למפורסמים בעולם, מתפרסמים על בסיס יומי בעמוד זה.

מאקו תרבות, טלוויזיה ספורט ומה לא

כאמור, אתר מאקו מציע לגולשיו תוכן ומידע איכותי כמעט על כל נושא שבעולם. במאקו תרבות למשל תוכלו לקרוא על ביקורות שנכתבו לאחר צפייה בהצגות תיאטרון, להיחשף לעמוד ׳מי נגד מי׳ בו מוצגת כתבה על ריב כלשהו שהתרחש בטלוויזיה, או להיכנס לעמוד ׳מנופח או מקופח׳ בו תמיד תמצאו כתבה מעניינת בהתאם לכותרת. במאקו טי וי תוכלו להתעדכן בכל תכניות הטלוויזיה של מאקו , בעדכונים של האח הגדול, להתעדכן בתכניות טלוויזיה חדשות שעלו לאוויר ועוד. גם עדכוני ספורט, מזג אויר ושאר מידע הכרחי הם חלק בלתי נפרד מאתר התוכן של מאקו.

https://www.youtube.com/watch?v=OZyfOp4CyCQ

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top