עקבו אחרינו

אתר בית ספר שדה יעקב

שדה יעקב הינו מושב עובדים הממוקם במערב עמק ישראל, 2 קילומטרים מקריית טבעון. הוא נמצא בתחום השיפוט של המועצה האזורית עמק ישראל. את המושב הקימו בשנת 1927 והוא נחשב ליישוב הראשון של הפועל המזרחי. המושב נקרא על שמו של יעקב ריינס שהיה ממייסדי התנועה וממנהיגיה. למוש יש בית ספר יסודי דתי ממלכתי ולאחרונה הוקם לבית הספר אתר אינטרנט איכותי שמציעה לגולשיו שלל פתרונות ויתרונות יצירתיים.

אתר בית ספר שדה יעקב – חלוקה לקטגוריות

אתר האינטרנט של בית הספר היסודי הממלכתי שדה יעקב מחולק בצורה ידידותית וחכמה למשתמש הן להורה, למורה ולתלמיד. באתר מופיעות כל הכיתות מכתה א׳ ועד כתה ח׳. לחיצה על כיתה א׳ מאפשרת לתלמידים לשחק במשחק הזיכרון המלמד או לחלופין במשחק הנקרא ״ציוד ברשת״. בנוסף, יש שתי טבלאות המחלקות את השכבה לשתי כתות ממש כמו במציאו: א׳1 ו- א׳2. ניתן לצפות בהודעות הרלוונטיות לכל כתה ובלוח השנה העברי המציין איזה שבוע אנחנו נמצאים לדוגמא ״שבוע האינטרנט הבטוח״ ומתי יש אירועים כאלה ואחרים. בנוסף, ניתן לעקוב אחר מערכת השעות ואחר מקצועות הלימוד השונים שבמקרה שלנו – כתה א׳ הם חינוך, חשבון, שפה, חינוך גופני, זה״ב, מדעים ועוד. בקטגוריה של כתה ב׳ לדוגמא מועלים סרטונים, שקפים והפעלות בהתאם לנושאי הלימוד המועלים בכתה. לכתה ב׳ בבית הספר שדה יעקוב יש נושא חודשי ונושא שבועי בהם ניתן להתעדכן ואף מצוינים בו התלמידים שזכו לתואר מצטייני החודש. כך ניתן להמשיך ולהמשיך במעלה הכיתות ולכל שכבה ייחודיות משלה המודגשת ובאה לידי ביטוי באתר האינטרנט.

האתר של בית הספר מאפשר גם להורים להתעדכן בהודעות ואירועים תחת ״מידע להורים״. בעמוד זה מפורסם תקנון בית הספר, יש עלון המציג מהי גלישה בטוחה באינטרנט עבור ילדינו, מכתב לפתיחת שנת הלימודים ועוד.

לסיכום האתר מציע שלל של אפשרויות, ניתן גם לצפות בגלריית התמונות של בית הספר, להתעדכן בשלל נושאים ואפילו למורים יש מקום של כבוד באתר בית הספר שדה יעקב. אט אט חודרת רשת האינטרנט לתודעת החינוך.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top