חיפוי זכוכית למטבח מחיר

אם בעבר חיפוי זכוכית למטבח היה דבר שנדיר לראות שמטבחים חדשים כיום אנחנו מתחילים לראות יותר ויותר מעצבי פנים, מעצבי מטבחים ואדריכלים משתמשים באלמנט הזה על מנת להוסיף רובד עיצובי נוסף או להדגיש קו עיצובי קיים בבית.

הסיבה המרכזית שבעבר לא היינו עדים כל כך הרבה להוספת חיפוי הזכוכית למטבח היא העובדה שעד לפני פחות מעשור התחום עוד היה בחיתוליו והפיתוח של הטכניקה והעיצובים גם הם לא היו נפוצים.

לאט לאט התחלנו לראות מעצבי פנים משתמשים בטכניקת של חיפוי קירות המטבח על ידי חרסינה ובהמשך אפילו על ידי אריחי פסיפס אבל יותר בהיבט הפרקטי של הדבר מאשר בהיבט העיצובי.

מעצבי הפנים ביחד עם הצרכנים כמובן הבינו שצריך למצוא פתרון כלשהו לבעיית הקירות המלוכלכים שאנו רואים כמעט בכל מטבח.

העובדה שירקות או שמן רותח, או אפילו רוטב עגבניות נוגעים בקיר הלבן החדש שלנו, מלכלכת לנו את הקיר ולעיתים ישנם סימנים אשר לא ניתן להוריד בכזו קלות ויש כאלה שלא יורדים בכלל.

כל אלו גרמו להם לחפות את קירות המטבח במשהו שיהיה קל יותר לנקות מאשר את הקיר וכך נולד הרעיון של חיפוי קירות המטבח שתחילה כאמור היה בעזרת חרסינה ופסיפס.

בשנים האחרונות אנחנו רואים יותר ויותר מעצבים משתמשים בזכוכית היות ובהיבט הפרקטי הזכוכית וחיפוי הקרמיקה או הפסיפס נותנים את אותו אפקט אך הזכוכית נותנת פאן עיצובי אשר החרסינה לא מצליחה לתת.

סיבה נוספת שבגינה אנו רואים תאוצה בשימוש באלמנט הזה הוא מחיר החיפוי זכוכית למטבח שכן אם בעבר המחיר של חיפוי זכוכית היה מרקיע שחקים והיה ניתן לראות אותו אך ורק במטבחי יוקרה כיום אנו יכולים לרכוש חיפוי זכוכית למטבח במחיר שפוי בעוד שהזכוכית יכולה לבוא גם עם הדפס, דוגמא כלשהי או תמונה.

לכן בפעם הבאה שאתם עושים שדרוג של המטבח או שיפוץ כללי של המטבח אנו ממליצים לכם להיוועץ עם המעצב אשר אמון על הפרויקט ולנסות לשלב חיפוי זכוכית במטבח שלכם, שגם ישדרג את נראות המבטח וגם ישמור על נקיון הקירות.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top