עקבו אחרינו

ספסל עץ לגינה מחיר

ספסל עץ לגינה מחיר

ספסל עץ לגינה מחיר – סוגי ספסלים שונים מחירים שונים…

אם גם אתם מחפשים לשדרג את מראה הגינה הפרטית שלכם באמצעות ספסל עץ לגינה, אך אתם לא ממש יודעים מה המחירים שרלוונטים לשוק, הפוסט הבא בדיוק בשבילכם. בכל מקרה שלא יהיה, תמיד עדיף לרכוש מוצרים לגינה בעונת הסתיו או החורף, אז המחירים יורדים לעתים אפילו בעשרות אחוזים, כי רוב האנשים בוחרים להשקיע בעיצוב הגינה שלהם לקראת האביב כדי שיוכלו לשבת, לארח ולהתפנן בחוץ כשהשמש מתחילה לבצבץ לה….

ספסלי זולה מעץ לגינה – מה המחיר?

ספסלי זולה הם אותם ספסלים נמוכים אותם מציידים בכריות צבעוניות ויוצרים פינת זולה מדליקה. ברוב המקרים לא יספיק לנו ספסל אחד אלא נהיה זקוקים לשניים עד ארבעה מהם כדי שכמה אנשים יוכלו לשבת ביחד, מאין סלון חיצוני שכזה. המחירים של ספסלי זולה לגינה מתחילים בממוצע מ-200 שקלים לספסל זולה יחיד ויכולים להגיע גם ל-400 שקלים לספסל זולה זוגי. אם אתם רוצים להוזיל את העלות, תוכלו לנסות ולבנות את הספסל בעצמכם, מדובר בספסל העץ לגינה שהכי פשוט לבנות ויש המון הסברים, מדריכים וסרטונים על כך ברחבי הרשת שינחו אתכם שלב אחר שלב.

ספסלי נדנדה מעץ לגינה – מה המחיר?

אילו הם כבר ספסלים מפנקים במיוחד המאפשרים לנו לא רק לשבת באוויר הפתוח אלא ממש להתנדנד ולהנות בכייף. אם אתם מחפשים ספסל עץ ממש שמתנדנד ולא ספסל מבד או ממתכת תיאלצו להיפרד מסכום שנע בין 1,200-2,000 שקלים – תלוי בסוג העץ, בגודל הנדנדה וברמת הגימור. כמובן שמדובר במוצר שיישאר אתכם לאורך שנים רבות ושווה כל השקעה.

ספסלי פיקניק מעץ לגינה – מה המחיר?

כאן מדובר במה שנקרא ״ספסלי קק״ל״ ממש כמו אלו שאנו נתקלים בהם בפיקניקים בחורשות וביערות. ניתן לחלק את הספסלים הללו לשניים – לילדים ולמבוגרים. המחירים של ספסלי פיקניק מעץ לגינה לילדים עולים בממוצע 400 שקלים בהשוואה לאלו של המבוגרים (גבוהים יותר) שעלותם נעה בין 800-1,200 שקלים.

לפני שאתם בוחרים את הספסל שלכם, זהו מהם הצרכים, כמה מקום יש לכם וכמה אנשים אתם מתכוונים לארח, ורק אז הגיעו להחלטה. ניתן לשלב גם כמה סוגים ברחבי הגינה.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top