עקבו אחרינו

ספסל למקלחת לנכים

תחום הנגישות המודרני הוא תחום שנוגע בכל פרט ופרט משגרת החיים

עבור מרבית האנשים, המילה נגישות אולי לא אומרת הרבה ולא מייצגת הרבה, אבל עבור חלק בלתי מבוטל מהאנשים מדובר במילה החשובה ביותר בעולם. הסיבה לכך היא שנגישות היא צורך בלתי נפרד ומהותי מהחיים של כל אדם שמוגדר כנכה, ולא בכדי בעולם של ימינו עושים צעדים רבים בכדי להפוך כל מקום וכל שירות לכמה שיותר נגישים עבור אוכלוסיית הנכים. עם זאת, אחת המגמות הנכונות ביותר בתחום הנגישות המודרני הוא להפוך גם את הבית של הנכה לכמה שיותר נגיש עבורו להתנהלות עצמאית, ולא מדובר פה בעניין של מה בכך, אלא בתכנון מעמיק ובהקמה של מערכות רבות שתפקידן לסייע לנכה. אחת המערכות הפשוטות יותר, שהיא למעשה מוצר קטן ופשוט שמקל על פעולה לא פשוטה כלל עבור הנכה, היא ספסל למקלחת.

יתרונות ספסלי המקלחת עבור נכים, והאפשרויות השונות שכדאי להכיר בתחום

  • יתרונות הספסל – באמצעות ספסל למקלחת, הנכה יכול לבצע בצורה די נוחה את אחת הפעולות היותר מסובכות עבורו לאורך זמן, קרי פעולה המקלחת עצמה. חווית המקלחת היא לעתים חוויה קשה מאוד עבור מי שהופך לנכה, ובאמצעות ספסל נוח ונגיש, הנכה יכול להשיב את העצמאות במקלחת ולשפר את מצבו משמעותית. כל שצריך, בנקודה זו, הוא כמובן למצוא את הספסל הנכון עבור כל נכה.
  • מהן האפשרויות השונות? אפשרויות שונות של ספסל למקלחת הן בדרך כלל אפשרויות עשויות חומר עמיד מים לחלוטין כמו פלסטיק, אם כי ישנם גם מוצרי עץ מצופים היטב שגם הם נחשבים עמידים במים. הספסל יכול להיות ספסל שמולבש על האמבטיה או המקלחת, והוא יכול להיות גם כיסא טלסקופי שעומד בפני עצמו – הכל בהתאם לצרכים ולנוחות של האדם הנכה.

כשזה נוגע לנגישות איכותית ומתוכננת היטב, מוצר פשוט ואיכותי כמו ספסל יכול לעשות המון

ספסל למקלחת נראה כמו מוצר פשוט מאוד, אבל למעשה מדובר פה במוצר שמהווה סמל עבור הנכה, לחזרה לשליטה בעולם שלו ובפעולות הבסיסיות ביותר שלו. כך, מוצר איכותי ופשוט כל כך הופך לחלק בלתי נפרד מהנגישות של בית הנכה עבורו.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top