עקבו אחרינו
  • Home
  • בעלי מקצוע
  • תרגילי עיניים לשיפור ראייה – מדוע הם עדיפים על ניתוח לייזר?

תרגילי עיניים לשיפור ראייה – מדוע הם עדיפים על ניתוח לייזר?

רבים מהאנשים הסובלים מראייה שאיננה מושלמת פונים לבירור במטרה לבצע ניתוח לייזר. אז נכון, משקפי ראייה ושימוש בעדשות מגע פוגעים באיכות החיים שלנו – על כך אין עוררין.

אז נכון, ניתוחי לייזר להסרת משקפיים מוכיחים את עצמם ב-20 השנים האחרונות  שוב ושוב שכן הטכנולוגיה לא מפסיקה לפרוץ את גבולותיה ומרבית האנשים שעוברים את הניתוח יכולים להנות מכמה שנים טובות ללא שימוש במשקפי ראייה. עם זאת, הרצון להסיר את המשקפיים כל כך גדול, כך שאותם אנשים לא מבררים לעומק את ההשלכות, הסיכונים ותופעות הלוואי שאותו ניתוח יכול להביא עימו.

אז מהם הסיכונים הכרוכים בביצוע ניתוח לייזר להסרת משקפיים?

  1. בעיות בפיצול המתלה – בכדי שהניתוח יעבור בצורה מושלמת יש ליצור מתלה מאוזן. לעתים, נוצר מתלה שאינו תקין. במצב שכזה לרוב דוחים את הניתוח ומחזירים את המתלה למקומו.
  2. תזוזת המתלה לאחר הניתוח – במקרים מסוימים המתלה נצמד לקרנית מה שעלול לגרום לחבלה בעיניים ולכן יש להימנע משפשופים.
  3. דלקות באזור הפיצול – תהליך דלקתי עלול להיווצר לאחר הניתוח.
  4. זיהום – מדובר בתופעה נדירה אך במידה והאזור מזדהם יש לבצע דגימה מעבדתית ולהתחיל ברוב המקרים טיפול אנטיביוטי.

אלו הן תופעות שעלולות להיווצר לפני הניתוח, בזמן הניתוח או בטווח הקצר שאחרי הניתוח. תופעות שעלולות להיווצר בטווח הארוך הן צמיחת תאים מתחת למתלה, עיוות של הקרנית, סינוורים, יובש בעיניים ועוד. אז למה לקחת סיכונים שאפשר להיפטר ממשקפי הראייה בשיטה הטבעית – באמצעות תרגילי עיניים לשיפור הראייה.

מאות אנשים כבר שיפרו את הראייה שלהם בשיטה של מלינסקי המשלבת 11 שנות ניסיון בשיטות שנבדקו על פי מחקרים.

למה זה עובד?

למעשה, אחת הסיבות העיקריות שבעקבותיהן אנו צריכים להרכיב משקפי ראייה הינה בשל חוסר איזון בשרירי העיניים. לאחר שגילינו כי איננו רואים כמו שצריך לרוב ניתן להסיק מכך שהעין איבדה את היכולת שלה לנוע במרחב בצורה גמישה ולבצע הבחנה מושלמת בין רחוק לקרוב. זו הסיבה שיש אנשים שלא רואים טוב מרחוק ויש כאלה שלא רואים מקרוב. ברגע ששרירי העיניים מאבדים את האיזון הטבעי שלהם הם נחלשים, הופכים הרבה פחות גמישים מה שמעודד עלייה במספר ובהופעה של צילנדר. למעשה, הרכבת המשקפיים ״מקלה״ על השרירים ואין להם סיבה להתאמץ עוד.

מכיון שהמוח נותן פקודות שאינן נכונות לעיניים, אנו נלמד איך לעזור למוח לשלוח פקודות נכונות, להפעיל את השרירים הנכונים בעיניים ולגרום להן לחזור שוב לתפקד במרחב.

אם רק נלמד להחזיר את העיניים שלנו לאיזון ״ונכריח״ אותן לעשות בשרירים שימוש נכון הן יחזירו לעצמן את הגמישות והחוזק, ממש כמו גוף שנכנס לכושר גופני. אז נכון, ייקח זמן עד שתרגילי העיניים יתחילו ממש לעבוד אבל כל מה שצריך כאן זה כוח רצון, התמדה ואמונה ואתם בדרך הנכונה.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top