עקבו אחרינו

למה כדאי לקנות דווקא את כלי העבודה של חברת שטל?

יש לא מעט כלי עבודה אשר אפשר לקנות כיום, והם שייכים למותגים שונים, רובם בינ"ל שמקורם בחו"ל. אולם יש מותג אחד אשר הוא ישראלי לחלוטין, וזה המותג של חברת שטל. מדובר על חברה שקיימת כבר יותר מ50 שנה, ומייצרת כלי עבודה במפעל שלה אשר נמצא במסוך לאשדוד. אפשר שבעבר נתקלים בכלל בצורת הכתיבה הלועזית על כלי העבודה שלה (SHATAL), וזאת משום שהחברה הזו היא כבר בינ"ל לכל דבר ועניין, ובכל העולם משתמשים בכלי העבודה של החברה. אז למה לבחור דווקא במוצרים שלה? הנה כמה המלצות חשובות אשר כדאי לקחת בחשבון כשמתלבטים בין החברות שונות.

להבין היכן שטל מתבלטת

  • מחירים נוחים – מאחר שחברת שטל היא חברה ישראלית, גם אפשר למצוא כאן טווח מחירים הרבה יותר נוח. אתם חוסכים לעצמכם את פערי המחירים בשל הייבוא של מוצרים מחו"ל. לכן, כשאתם מחפשים בדיוק את אותו כלי העבודה, אל תתפלאו אם תגלו שהכלים מהתוצרת הישראלית הם הזולים יותר. מבחינתכם זו אותה איכות בדיוק (ואפילו איכות טובה יותר) – במחיר נמוך יותר!
  • מגוון עצום של כלי עבודה – אפשר לבחור במותגים של שטל כמעט בכל כלי עבודה שאותו אתם תחפשו. אם למשל תחפשו מסורים חשמליים לעבודות נגרות או לגינה ולחצר – הרי שהם שייכים למותג הנ"ל. זקוקים לגנרטורים איכותיים לתפוקת חשמל עצמאי? גם כאן אפשר לפנות לשטל ולקבל את המוצרים הטובים ביותר בתחום. זקוקים למברגות או למקדחות לעבודות של שיפוצים בבית או אפילו לעבודות מקצועיות בתחום השיפוץ? לשטל יש שפע של הצעות עבורכם! זקוקים למכשירי הליקופטר להחלקת משטחים? למכשירי קידוח בקרקע? לפטישי אוויר?  למכשירי מדידה והנדסה? למשאבות מים וביוב? את כל הכלים הללו עודו כלים אחרים – תמצאו אם תחפשו את הכלים של שטל!
  • איכות יוצאת דופן בעבודה – כל מי שהתנסה במוצרים של שטל יכול לדווח על כך שכלי העבודה יכולים להתאים לעבודות המדויקות ביותר שיש. אין זה מקרי שגם מי שצריך את הכלים לתיקונים בבית, וגם מי שעוסק בתחום למחייתו – עובד עם הכלים של החברה! יש אפשרות גם להתקנת תוספות מיוחדות על כלי העבודה ולדגמים שונים בכל מוצר, כדי שאתם תוכלו לבצע את העבודות בצורה הטובה ביותר והמדויקת ביותר.
  • אחריות מלאה – על כל המוצרים של חברת שטל יש אחריות למשך שנה לפחות, אם לא יותר מכך. הדבר מראה כמובן עד כמה מדובר על מוצרים אמינים במיוחד, אשר יכולים לסייע לכם.

למה לא לתמוך בתעשייה המקומית?

זה נכון שיש עוד מותגים מצוינים לכלי עבודה שיכולים להתאים לכם – אבל למה לא לתמוך בדרך גם בתעשייה המקומית, וגם ליהנות ממוצרים איכותיים במיוחד? אם אתם זקוקים לכלי עבודה מכל סוג – לשטל תמיד יהיה את הכלי המושלם עבורכם.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top