עקבו אחרינו

וואלה דואר פתיחת חשבון

המייל שלנו הפך להיות היומן הבלעדי של רבים מאיתנו. באמצעות המייל אנו מתאמים עם הלקוחות והספקים שלנו פגישות, סוגרים מלאי לאותו חודש, מבצעים הזמנות, מתקשרים עם המון סוגים של קהלים, שולחים ללקוחות שלנו ניוזלטרים והזמנות לאירועים. במייל אנו עושים מגון של שימושים ואם תספרו לחברכם הקרוב שמחר בבוקר כל המיילים שלו יהיו מחוקים, ללא האפשרות להחזירם למערכת, כנראה שפעימה תוחסר מליבו.

חברת וואלה הידועה לכולנו דרך אחד האתרים המבוקשים בישראל וואלה תוכן, החלה את הפעילות שלה בדיוק לפני 20 שנה. היום מניות החברה נסחרות בבורסה בתל אביב והיא בבעלות פרטית בבעלותה של ענקית התקשורת בזק. ישראלים רבים בוחרים לפתוח לעצמם חשבון דואר בוואלה. פתיחת החשבון הינה פעולה קלה ופשוטה, איננה עולה כסף והיא מאפשרת לכל מי שפותח חשבון בוואלה להנות ממגוון היתרונות שהאתר מציע. למעשה, דואר וואלה היא אחת התוכנות הכי פופולאריות ברשת האינטרנט בישראל. כל משתמש בעת ביצוע תהליך פתיחת החשבון בוואלה מקבל אוטומטית 6 מגה בחינם ויחד עם זאת נהנה מגישה לאחד מאתרי הפורומים הגדולים בישראל אם לא הגדול מכולם.

פתיחת חשבון בוואלה – יתרונות

כל משתמש יכול לצרף עד 3 קבצים למכתב ולחסום משתמשים איתם המשתמש לא מעוניין להיות בקשר. יחד עם זאת, תוכלו בתור משתמשי וןאלה דואר להוסיף קבצי חתימה, למשוך דואר ממספר שרתים שונים במקביל ולקבל הודעות SMS, זאת במידה ואתם שייכים לחברת רשת הסלולאר אורנג׳. בנוסף, ברגע שאתם פותחים חשבון בוואלה דואר אתם נהנים מסידור ספר כתובות שיאפשר לכם לנהל יומן פגישות, להוסיף תמונות ולכתוב בכל מיני גדלים וצבעים. תוכלו לגשת לחשבון הדואר שלכם בוואלה מכל מחשב, סלולארי או טאבלט. את תהליך הרישום לאתר תעשו אך ורק פעם אחת על ידי לחיצה על הכפתור משתמשים חדשים. כל מה שצריך לעשות זה לענות על שאלות החובה המסומנות במסל * ולהירשם. כעת אתם יכולים להנות מכל היתרונות שדואר וואלה מביא אתו, לתכנן לעצמכם לוח זמנים עסקי ופרטי, להנות ממגוון האפשרויות שהמערכת מציעה ולהשתמש במייל לכל אותן אפשרויות שתיארנו בתחילת המאמר.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top