גריל גז איכותי – מעבירים את הקיץ בכייף!

עונת הקיץ כבר בפתח ואיתה מגוון פעילויות הקשורות לקיץ כמו שהייה על שפת הים, בבריכה העירונית או הפרטית, פיקניקים בחיק הטבע, טיולים וכן גם ברביקיו הוא חלק מההוואי החברתי של כולנו. בשנים האחרונות, משפחות רבות בוחרות לעבור מגריל פחמים אותו כולנו מכירים לשימוש בגריל גז איכותי בעל יתרונות רבים.

גריל גז איכותי יתרונות

  • איכות הצלייה – כאשר אנו בוחרים להשתמש בגריל הפועל על גז, אנו נהנים מצלייה אחידה של הבשר. הסיבה לכך היא בעיקר משום שהחום מתפזר באופן שווה על הגריל, בשונה מגריל פחמים בו לעתים מתקיים מצב של חום יתר במקום אחד, וחוסר בחום במקום אחר, מה שגורם לחלק מהבשר להיצלות יתר על המידה, חלק מהבשר לא מתבשל ולפעמים כשמתמזל מזלנו, אנו קולעים במידת העשייה. איכות הצלייה מורגשת כאשר אנו צולים את הבשר או הדגים על גריל גז וזה נחשב ליתרון בולט וחשוב, לאוהבי הבשר שבינינו.
  • חוסך בזמן – גריל גז מתחמם הרבה יותר מהר מאשר החימום של גריל פחמים. הכל מתבצע בצורה אוטומטית, מבלי שנצטרך להזיע יתר על המידה ולנפנף על המנגל, כמו שהתרגלנו לעשות עד עכשיו. לכן, כאשר אנו צולים בגריל גז, אין כבר צורך להדליק את הגריל שעה ולפעמים יותר, לפני שהאורחים מגיעים.
  • ניקיון – גריל גז פולט פחות עשן מאשר גריל פחמים ולכן רמת הניקיון שלו היא גבוהה יותר. אם בגריל פחמים אנו צריכים לשפשף ולנקות אותו אחרי כל פעולת צלייה, בגריל גז איכותי הניקיון הוא מהיר, קל ופשוט.
  • מחיר- אולי אם מדברים על הרכישה עצמה, גריל גז נחשב ליקר יותר מאשר גיל פחמים, אך אם נחשוב לטווח הארוך אנו חוסכים בעלויות. סיבה ראשונה לכך היא שאנו לא צריכים לקנות ולתחזק את מלאי הפחמים אצלנו בבית. לעתים רחוקות יש לתחזק את מלאי הגז, אך מדובר בעלות מזערית בהשוואה לפחמים. יחד עם זאת, גריל גז מחזיק הרבה יותר זמן מעמד ולכן לטווח הארוך רכישה של גריל גז איכותי משתלמת הרבה יותר.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top