עקבו אחרינו

גז מדמיע מחזיק מפתחות

לעתים אנו חוששים ללכת ברחובות מסוימים בשעות הלילה כאשר אנחנו חוזרים מהעבודה בשעת לילה מאוחרת או כאשר אנחנו חוזרים מבילוי לילי באמצע הלילה. בחלק מן הרחובות בערים הגדולות והקטנות כאחד לא כל התאורות רחוב פועלות בלילות כאשר ישנם רחובות ישנים אשר אין בהם תשתית לתאורת רחוב והם נשארו חשוכים יחסית לשאר הרחובות. אין מה לומר, לאף אחד לא נעים ללכת ברחובות כאלה בשעות החשיכה מחשש לשוד, מחשש לאונס או מכל מעשה לא נעים שיכול לקרות לנו. אנשים רבים מבינים כי במקרה כזה אין יותר מידי מה לעשות וככל הנראה לא נוכל לקרוא למשטרה היות והתוקף או הגנב ימנע מבעדנו לעשות זאת ולכן יהיה עלינו להסדר בכוחות עצמנו.

אחד הפתרונות הפופולאריים להגנה עצמית הוא גז מדמיע על מחזיק המפתחות. העובדה שברגע שאנו הולכים ברחובות העיר בשעות החשיכה לבדנו ויש ברשותו גז מדמיע על מחזיק המפתחות נותנת לנו בטחון להמשיך בשגרת חיינו. היות ואנו יודעים כי בעת צרה אנו שולחים את היד ישר למחזיק המפתחות ומשחררים את הניצרה של הגז המדמיע שעל מחזיק המפתחות ומרססים את התוקף שלנו בגז מדמיע. את הגז המדמיע יש לכוון ישירות לעיניו של התוקף משתי סיבות. הסיבה הראשונה היא שתפקידו של הגז הוא לצרוב את העיניים של התוקף ובכך הוא אינו יוכל לראות. הסיבה השנייה היא שברגע שאנו ננטרל את עיניו של התוקף שלנו בעצם נוכל לנטרל את כולו והוא לא יהווה לנו סכנה יותר מכיוון שהוא לא יוכל לראות אותכם והוא יתעסק אך ורק בעיניים שלו.

אין ספק שהפתרון של גז מדמיע על מחזיק המפתחות הוא אחד הפתרונות היעילים על מנת שנוכל ללכת ברחובות הערים גם כאשר הרחוב בו אנו הולכים הוא חשוך מעט במקום לעשות מעקפים מיותרים של רחובות שאנו לא רוצים ללכת בהם, פשוט נרכוש את הגז מדמיע בתור נשק להגנה עצמית בלבד וכך נרגיש בטחון. מיותר לציין כי אין לעשות בגז המדמיע שימוש שלא מטרות הגנה עצמית בלבד היות והוא נשק מסוכן מאוד לעיניים.

https://www.youtube.com/watch?v=rcLu4P-cX6U

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top