• Home
  • אינטרנט
  • איזה מידע ניתן למצוא במדריך קידום אתרים

איזה מידע ניתן למצוא במדריך קידום אתרים

מדריך קידום אתרים

קידום אתרים הוא תחום שנעשה פופולרי מאוד בשנים האחרונות. לכן אין זו הפתעה שנכתבו מדריכים רבים העוסקים בתחום. ברחבי האינטרנט ניתן למצוא מדריכים עם סוגים שונים של תוכן ורמת תוכן משתנה. חלק מהמדריכים מעמיקים יותר וחלקם עוסקים בנושאים יותר כללייים.

במאמר זה נציג בפםניכם את הנושאים הכלליים שתרצו למצוא במדריך קידום אתרים טוב.

  1. איך מנוע החיפוש פועל?

באופן כללי, מנוע החיפוש מבצע שתי פעולות עיקריות. הפעולה הראשונה היא Crawling שבה מנוע החיפוש "משוטט" בין דפי האינטרנט ומוצא את המידע. הפעולה השניה היא קיטלוג Indexing שבה המידע נאסף וממוין על פי אלוגריתם החיפוש.

  1. הממשק בין בני האדם לבין מנוע החיפוש.

למרות שאנו בונים את האתר שלנו במערכת טכנולוגית ממוחשבת, חשוב שנזכור שמי שצורך את התוכן הם בני האדם. גם מנועי החיפוש שמים דגש מיוחד על האדם מאחורי המכונה, ולפיכך חשוב לתכנן את התוכן שתציגו באתר בהתאם.

  1. בניית אתר אינטרנט המתאים לבני אדם אך גם למנוע החיפוש

מנוע החיפוש אינו רואה את אתר האינטרנט שלכם כמו שבני האדם רואים אותו. לכן יש להבין כיצד לבנות את האתר כך שמנוע החיפוש "יאהב" את מה שהוא רואה. חלק מאלמנטים שאותם "רואה" מנוע החיפוש הם: מילות מפתח, קישורים חוזרים, כותרת העמוד Title tag , כותרת מטה Meta tag , תצורת ה URL ועוד.

  1.  מילות מפתח

מילות החיפוש הן אותן המילים שאותן מקליד הגולש בתיבת החיפוש, ובאמצעותם מנסה מנוע החיפוש להתאים את התוצאות לנושא המבוקש. מילות המפתח הן אותן המילים שאתה, בונה האתר, תנסה להציב באתר, כך שיהיו קרובות ככל האפשר למה שהגולש מחפש.

  1. שימושיות וחווית המשתמש

מנוע החיפוש מנסה להציד בפני הגולש את התוכן הרלוונטי ביותר למה שהוא מחפש, אך גם את התוכם המעניין והנגיש ביותר. אתרים שמספקים תוכן בעל רלוונטיות גבוהה, ושמקלים על הגולש להבין מה הוא צריך לבצע באתר, זוכים לדירוג גבוה יותר בתוצאות החיפוש.

  1. פופולריות וקישורים

אתר שמכיל קישורים איכותיים לאתרים מובילים ורלוונטיים יזכה לדירוג גבוה יותר במנוע החיפוש. אתר פופלרי יזכה לכך שיותר אתרים איכותיים ירצו להיקשר אליו.

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top