עקבו אחרינו

שער חשמלי לחניה – איך בוחרים ?

אחד הדברים שהכי משפיעים על רמת הבטיחות שלנו היא הכניסה לביתנו. בין אם מדובר בבית פרטי, עסק, מקום ציבורי או בית משותף כלומר בניין – שער חשמלי מהווה סוג של מגן מפני פורצים, כניסה של זרים וגנבים. זו הסיבה שרוב הבתים בישראל מאובטחים עם שערים חשמליים לחניה שמאפשרים בקרה מקסימאלית על הנכנסים והיוצאים מהמקום. זרים נרתעים מלהיכנס למקום מאובטח בשער, זה מקשה עליהם ולכן לרוב מעדיפים לוותר. השאלה היא איך בוחרים את השער החשמלי, הרי יש כל מיני סוגים של שערים במחירים שונים.

חברה אמינה

כמו בכל תחום, החברה שמספקת את השערים חייבת להיות אמינה במיוחד שמדובר במוצר שמטרתו לספק לנו בטיחות והגנה מפני זרים. יחד עם זאת, חשוב לבדוק את היצרן מולו החברה עובדת וכי מדובר בשערים המיוצרים מחומרים איכותיים, עמידים, שלא נוטים להחליד במהירות. בנוסף, מכיוון ומדובר במשהו שנפתח ונסגר, מולו עוברים גם אנשים וגם מכוניות, חשוב לוודא שמדובר בשער שקיבל את כל תקני הבטיחות המתאימים זאת בכדי למנוע אסון.

סוג השער

כאמור יש שער חשמלי לחניה שהוא ממש מחסום שעולה ויורד, לעומת שער חשמלי לחניה שנסגר בצורה חד כיוונית. אם אתם שואלים אותנו, למקומות ציבוריים וחנויות פתוחות משותפות כלומר בבניינים, מומלץ לבחור באופציית המחסום. הסיבה לכך היא שאותן חניות לרוב עמוסות במכוניות ושער מחסום ימנע עומס בכניסה, בשונה משער רגיל שנפתח ונסגר באיטיות שעלולה ליצור עומס בכניסה או ביציאה. החיסרון שבשער זה הוא בהיותו לא מספק רמת בטיחות מקסימאלית ולכן בחניות תת קרקעיות עליהן אין בקרה, או בחנויות של בתים או משקים פרטיים, מומלץ לבחור בשער שנסגר הרמטית ומחובר לאיזו שהיא גדר או מערכת סגורה.

מחיר

מחיר של שער חשמלי לרוב עומד על כמה אלפי שקלים. המחיר מושפע מגורמים שונים כגון גודל השער, סוג השער אותו הזכרנו קודם לכן וכמובן החומרים שמהם מיוצר השער. בחרו שער חזק, עמיד, שקשה מאוד לתלוש ממקומו גם אם מדובר בהשקעה כספית מעט גבוהה יותר, עדיין אנו עוסקים בבטיחות שלכם ושל הקרובים לכם.

https://www.youtube.com/watch?v=0VfSuPvF2Zg

ABOUT AUTHOR

קטגוריות

עקבו אחרינו

Scroll to Top